Aviseringar
Rensa alla

film = tråkigt


kudde:

ja, exempel: en konstig film! jag ska bli en filmrecensent som orvar säfström med mina beskrivningar [cool]

ja, precis! haha åhnej inte han. elleer är han skön?kommer inte ihåg


   
SvaraCitera

Film och böcker är win.


   
SvaraCitera

skallen09:

film = tråkigt

Håller med, folk har olika ansiktsuttryck och man ska gissa vad de tänker, de står ingenstans vad de tänker. Jag tycker böcker böcker är mkt bättre för då ser man både inre och yttre världen och då kan det ge nåt. Var säkert inte det du syfta på, men håller med om att det är skittråkigt iaf


   
SvaraCitera

Jag älskar film men har faktiskt svårt att sitta still.


   
SvaraCitera

kinks:

ja, precis! haha åhnej inte han. elleer är han skön?kommer inte ihåg

Image

cooool


   
SvaraCitera

skallen09:

film varje dag

[love]
det är det bästa som finns ju. man blir berörd, allmänbildad(tycker jag faktsikt, på ett sätt) och det är roligt att sväva bort i en film.

detberorpå:

Gör ngt annat lixx[crazy]

som vadå?


   
SvaraCitera

kudde:

cooool

och lite söt


   
SvaraCitera

Cadnan:

Håller med, folk har olika ansiktsuttryck och man ska gissa vad de tänker, de står ingenstans vad de tänker.

Det är väl lite därför det finns nåt som heter dialog, symbolspråk etc., så att man ska kunna förstå de olika sinnestillstånden och förändringarna som rollerna genomgår.


   
SvaraCitera

kinks:

och lite söt

lätt. saknar filmkrönikan med orvar [sad]


   
SvaraCitera

Jag håller verkligen med dig.


   
SvaraCitera

Jag ser nog aldrig på film förutom då jag är med min pojkvän. Och tittar vi på kvällen brukar jag somna, även om han brukar visa kvalitetsfilmer för mig. [bigsmile]


   
SvaraCitera

hästpojken:

som vadå?

säx? kittlas?
skratta? prata? umgås?[shake]


   
SvaraCitera

Japp, jag håller med. Film är tråkigt, när det inte händer grejer blir jag rastlös o så!!!

Sen har jag en jävla tendens att finna fel fel fel som jag stör mig på, även småsaker som förstör när jag t.ex. ska betygsätta filmer. Har aldrig gett fullpott, KAN inte ge fullpott.


   
SvaraCitera

spiskummin:

Film är tråkigt, när det inte händer grejer blir jag rastlös o så!!!

*host* praktexempel på MTV-generationsungdom *host*


   
SvaraCitera

Hovnarren:

*host* praktexempel på MTV-generationsungdom *host*

nej, jag gillar inte action eller romantiska komedier.
jag menar filmer där saker dras ut i 50 år och... ingenting händer [smile] det får gärna vara fyndiga dialoger, realistiskt, känslosamt, spännande eller kluriga händelser, osv..


   
SvaraCitera