Aviseringar
Rensa alla

Filmen Australia - vaning för avslöjanden


Ämnesstartare

Någon som sett filmen Australia, vad tyckte ni om den?


   
Citera
Ämnesstartare

Stronghold:

Dålig, Alla dör ju i slutet.

Alla utom dom som de handlar om, haha.. Men man förstår nästan på en gång om hur det kommer sluta..

kaboom_hihi:

is a country

jasså...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Dålig, Alla dör ju i slutet.

Då äre en film som passar mig alltså......jag älskar lyckliga slut [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Oki, bra. För jag älskar dig!

Tihi, du har just gjort mig till världens lyckligaste lilla pojke [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Dvs, jag ljög... tror jag.

haha, men alla andra dör ju.. så du hade nästan rätt ändå [party]


   
SvaraCitera

Jag har! Jag kände mig inte jättepepp, tänkte att det säkert är en alldeles för märkvärdig film för mig... så jag satt o var rätt skeptisk o tyckte den var fånig i början... men efter en stund så kom jag in i den o tyckte stundtals den var rätt gripande. Fick kämpa emot tårarna lite på slutet till och med! Välgjord o så där, några riktigt fina delar... men jag skulle nog inte orka se den igen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kritisering av filmen, om ni undrar jobbar jag med det.

En blandning av allt som berör.

Australia:

HANDLING: 4
SKÅDESPEL: 5
MUSIK: 5
SPECIALEFEKTER: 5
MITT TYCKE: 4

TOTALT: 23/25
BETYG: 5/5

KOMMENTAR:

En underbar film som väcker känslor och berör med humor, spänning, drama mm. Mycket bra skådespel av alla i filmen och extra plus till barnskådespelarna som gjorde en oerhört bra inlevelse i sina roller. Musiken var bra och användes på rätt ställen och i olika former. Slutet var dock en aningen för långt och tjatit. Lite mer personbeskrivning av den kvinnliga huvudrollen. Fem stjärnig film.


   
SvaraCitera

JOQER:

om ni undrar jobbar jag med det.

På vilket sätt jobbar du med det?
Du är 16 år och kan knappt stava, bullshit att du är en professionell filmkritiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

På vilket sätt jobbar du med det?
Du är 16 år och kan knappt stava, bullshit att du är en professionell filmkritiker.

Hehe, jag jobbar för tex moviezine och gp. Sen skriver jag inte om filmerna utan bara granska dem efter en mall där jag sätter ifrån. Ang min stavning skriver jag jävligt snabbt och orkar inte kolla om alla ord är rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera