Aviseringar
Rensa alla

Filmer ni har gråtit till?


pilen3:

Vad handlar den om?

this


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babel
Into the Wild
Requiem for a Dream
Dancer in the Dark
Eternal Sunshine
Hero
Grave of the Fireflies

vet jag har haft ett intryck på mig nån, eller ett flertal gånger.


   
SvaraCitera

Har faktist aldrig gråtit till en film, men det var fan nära när jag såg sista avsnittet i andra säsongen av (nya)Doctor Who "Doomsday", när Rose' familj flyr till ett parallellt universum och hon väljer att stanna kvar, men Doktorn skickar iväg henne och hon kommer tillbaka och ska stanna hos honom men så hamnar hon där iallafall och blir fast... [cry]
Sen när dom står på stranden och säger "Hejdå, vi kommer aldrig ses igen"
Jag dör bara jag tänker på det.

Samt sista avsnittet i säsong 4 "Journey's End" när Rose har kommit tillbaka och Doktorn har saknat henne i två jäkla säsonger så ska dom kramas, så blir han skjuten Dold text: och dör sen!!! sen lämnar han henne i sitt parallella universum i slutet för att hon "hör hemma där" men hans klon stannar hos henne, så åker han iväg och blir ensam! Dold text: Och sen dör han!!!

Svårt att förklara hur jäkla sorgligt det är, men jag blir så jäkla ledsen varje gång.

Annars är Bedazzled/Min Kompis Djävulen oslagbar i slutet när Stanley vill ha allting som vanligt igen så han förlorar tjejen och George inte får komma in i himmlen.
Det är så jäkla mys-sorgligt. [cry][cute]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

PS. I love you
Jag saknar dig
Hachiko
Slutet på serien Cold feet
Björnbröder [blush]
Lejonkungen [blush]
Underbara älskade


   
SvaraCitera

The perfect storm gråter jag även till. Jag grät till Lilo & Stitch 2 när jag var yngre, haha - det är alltid något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de bortglömda leksakerna
titanic [blush]
american history x
björnbröder
i am sam
the guardian

herregud vad jag är överkänslig [tard] får räcka där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Babel

Tamburinmannen:

Requiem for a Dream

Tamburinmannen:

Eternal Sunshine

Precis de jag tänkte skriva OO:

Kan lägga till Amores perros också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PS I love you
the notebook (hehe)
happythankyoumoreplease
500 days of summer
Juno
La vita e bella
No strings attached (haha)
remember me
my sister's keeper

finns säkert fler men det var dessa jag hittade i min filmlista [cool] gråter även till nästan varenda one tree hill-avsnitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

E.T glömde jag ju! aw [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig gråtit så mycket som till Remember Me, var typ helt utom mig första gången jag såg den. Värd film! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har varit nära och gråta till en nyckel till frihet eller va den heter[blush] sen grät jag alltid när djur dog i filmer förr[cry]


   
SvaraCitera

Såg Titanic härom veckan och började fulgråta vid helt random tillfällen, men sen när det var sorgligt på riktigt satt jag helt oberörd... Mental! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, Hachiko hade potential! Fick hålla emot där! [blush]

Den enda film jag minns att jag gråtit lite till är Hook! [ops]

Var 7-8 år och ja, det är ju fint i slutet när barnen kommer hem till sin mamma och det... [blush]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

every time[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda jag kan komma på är att jag blev lite vattnig i ögat när jag såg det här första gången när jag tänkte mig in i den gamle negerns reaktion, Van Zandts egen livshistoria osv


   
SvaraCitera