Aviseringar
Rensa alla

filmkväll med mig sj


Ämnesstartare

finns inge värre än när man bestämt för o va hemma sen blir man utesugen när kl e typ 11 😛
som tur är va de bra filmer på tv 😛
1. truman show
2. birthday girl

vad har ni gjort ikväll


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

truman show va bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller me =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller när man planerat att åka ut i skogen och alla kontaktar en för utgång i helgen :S

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spillde vodka i hela min säng...mysigt.
hoppas det finns tvätttid imorgon. behöver tvätta typ 6 maskiner.


   
SvaraCitera
Lounge

kolla också på truman den va bra=)


   
SvaraCitera

Vodka i sängen måste ju vara det absolut äckligaste man kan ha. Vilken stank. [sad]

Ikväll har jag varit på en lång promenad och sen suttit och spelat hårda tävespel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vodka i sängen måste ju vara det absolut äckligaste man kan ha. Vilken stank. [sad]

Ikväll har jag varit på en lång promenad och sen suttit och spelat hårda tävespel.

som tur är så var de utblandat med fanta d stinker ej då hehe o ja finns inget värre om vodka t.ex råkat läcka i väskan ewwww

skoj va för tevespel??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom precis hem från kväll med jobbetgrabbarna. trevligt. o trevligt att vi gör sånthär utanför jobbet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssnat på musik och sett roliga youtube klipp

saknat mitt ps3 litegran [blush]

sett P.s I love you.. så har gråtit en del ikväll [cry][love][blush]

snusat en hel djävla dosa eftersom ja inte kan röka ikväll [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

... hade hellre gått ut o festat eller umgåtts om jag hade haft orken, kanske däcka i nå gränd [cute]

fy fan för er som orkar med Truman show.. blir ju fett depp utav den!! [cute]


   
SvaraCitera

Angelize:

som tur är så var de utblandat med fanta d stinker ej då hehe o ja finns inget värre om vodka t.ex råkat läcka i väskan ewwww

Ja usch i väskan är det kört! Klarar inte av lukten utav vodka. Känner jag den så springer jag fort utav bara helvete!

Angelize:

skoj va för tevespel??

Assassins creed. Upptäckt hur kul det är nu typ 10 år efter alla andra. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

... hade hellre gått ut o festat eller umgåtts om jag hade haft orken, kanske däcka i nå gränd [cute]

Whenever, wherever [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska nog ha filmnatt med mig själv. Tror jag. Your Highness är det tänkt... om jag orkar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade också på birthday girl!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket tålamod och vilken uppmärksamhets/koncentrationsförmåga det skulle krävas för en ensam filmkväll.


   
SvaraCitera