PronouncePurple Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 19:03 hej, jag undrar om ni kan ge förslag på några kända filosofiska ledar. De behöver inte leva och de kan komma från villkte ställe som hälst i hela världen.
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 19:28 Maxwinner:Robert ZimmermanSå oväntat
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 19:57 Om du menar folk som både varit filosofiskt lagda och haft stor reell makt ver samhällen säger jag Lenin o Fredrik den store
StomiAlf Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Oct 2009, 17:06 Gamle Ghandi är nog värd att nämnas här!
Earnshaw Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2010, 13:22 platon, sokrates, aristoteles
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 29 Jul 2010, 13:31 Nalle puhEarnshaw:platon, sokrates, aristotelesFel ordning!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2010, 16:08 PronouncePurple:hej, jag undrar om ni kan ge förslag på några kända filosofiska ledar.Ayatollah Khomeini och Dalai Lama.Ohyggligt reaktionära förvisso, men ändå.