Aviseringar
Rensa alla

filserver-tjänst


Ämnesstartare

aristoteles:

Menar du att det är säkrare att låta mig kryptera åt dig än att göra det själv?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Inte på din i vart fall 😉

Nej, ärligt talat är inte min server till för att kryptera din barnporr, seriöst, det får du göra själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Men som sagt, är det din hemliga barnporr-stash så kan du kryptera den innan den laddas upp.

aristoteles:

ärligt talat är inte min server till för att kryptera din barnporr, seriöst, det får du göra själv.

Buddah:

Väldans vad du var fixerad vid barnporr...

+

aristoteles:

Menar du att det är säkrare att låta mig kryptera åt dig än att göra det själv?

Man får väl anta att den som hostar filerna tar på sig att inte själv kolla vilka filer folk laddar upp. Som en del av själva "säkerheten". Det blir dessutom smidigare för den som laddar upp filerna.


   
SvaraCitera

sarkasm:

är det här inte reklam?

undrar också över detta.........


   
SvaraCitera
zIGGE

JOZFiN:

undrar också över detta.........

undrar även över samma sak..............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Man får väl anta att den som hostar filerna tar på sig att inte själv kolla vilka filer folk laddar upp. Som en del av själva "säkerheten". Det blir dessutom smidigare för den som laddar upp filerna.

Om jag krypterar filerna så kan jag troligen också avkryptera dessa lilla du?

Och nej, det är inte reklam, det finns ingen personlig vinning eller kommersiellt syfte. Det är helt enkelt så att jag erbjuder något gratis om någon skulle vilja ta del av en sådan tjänst för jag tycker att sådant är kul att leka med ^^

Det är mest ett enkelt sätt att backa upp filer, dela filer, eller bara komma åt dom överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Om jag krypterar filerna så kan jag troligen också avkryptera dessa lilla du?

Läste du ens det som du citerade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Läste du ens det som du citerade?

Har du läst ett skit av vad han skrev är också en bra fråga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Läste du ens det som du citerade?

Så du menar att min server skall kryptera/avkryptera allt on the fly? blir jobbigt när folk laddar upp filerna på några GB. Jag tror inte riktigt du förstår tjänstens syfte helt enkelt.


   
SvaraCitera
Åtta

Gillar att Buddah helt tycks missa poängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Har du läst ett skit av vad han skrev är också en bra fråga...

Det har jag gjort. Sen att jag kanske drog det lite för långt kan jag erkänna ;p

aristoteles:

Så du menar att min server skall kryptera/avkryptera allt on the fly? blir jobbigt när folk laddar upp filerna på några GB. Jag tror inte riktigt du förstår tjänstens syfte helt enkelt.

Jag förstår ditt syfte med tjänsten. Hakade upp mig på att du kallade den säker bara, då min definition inte riktigt stämde överens med din. Men jag drog det som sagt lite väl långt.

(Beror delvis på min kärlek till dig! [love])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Det har jag gjort. Sen att jag kanske drog det lite för långt kan jag erkänna ;p

Ok då r d chill [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

(Beror delvis på min kärlek till dig! [love])

Älskar dig med buddis[love]


   
SvaraCitera