Aviseringar
Rensa alla

Fina kärlekshistorier


Ämnesstartare

Dela med er av såna, det vore trevligt.

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Daniel Johnston, och sen dess har de varit tillsammans...

(Varför? Jag är tyvärr inte smartare än så [sad])


   
Citera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Blümchen, och sen dess har de varit tillsammans...

(Varför? Jag vet inte [sad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Harpo, och sen dess har de varit tillsammans...

(Varför? Jag är lite trött idag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda The Smiths, och sen dess har de varit tillsammans...

(Blümchen? Ingen aning. Harpo? Ingen aning där heller)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(Får jag fråga varför inte den andra tråden dög? Vi har ett uppehåll för tillfället, vi får se hur det blir framöver)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Belle & Sebastian, och sen dess har de varit tillsammans...

(Jag skulle önska om du kunde ha någon tanke bakom dina val. Men det har jag, kanske svårt att förstå bara [zzz])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Holly Valance, och sen dess har de varit tillsammans...

(Men snälla. Jag vet, jag vet, men det är ju inte samma typ av människor [no-no])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en "flicka". De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Sin With Sebastian, och sen dess har de varit tillsammans...

(Du är så jävla dum. Jag vet, och det gör mig inget alls faktiskt [badgrin])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Kelly Osbourne, och sen dess har de varit tillsammans...

(Men nej snälla. Blablabla hehe)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, se vad dum jag är. Jävlar [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Simple Plan, och sen dess har de varit tillsammans...

(Blä. Nä)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en [cool] och en [party]. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Evanescence, och sen dess har de varit tillsammans...

(Men vad du håller på. Ja, men jag ser inte vad som är problemet. Stackare)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en [crazy] och en [tard]. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Sum 41, och sen dess har de varit tillsammans...

(Aha. Jag var besatt av några som var besatta av dem förut hehe)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en [cute] och en [love]. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Jostein Hasselgård, och sen dess har de varit tillsammans...

(Bra att du inte gjorde det du kunde ha gjort. Jag vet [cool])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en pojke och en flicka. De var kära. Det fanns bara ett problem. De lyssnade inte på samma musik. Men så upptäckte båda Goo Goo Dolls, och sen dess har de varit tillsammans...

(Vad hände sen? De dog, hehe du vill inte veta hur [ops])


   
SvaraCitera