Aviseringar
Rensa alla

Fina namn hjälp!!!


Ämnesstartare

Jag söker något fint könsneutralt namn eller pojknamn. Det går bra med ett tjejnamn bara det inte slutar på A. Franska namn gillar jag men är inget måste.
Tack på förhand!


   
Citera

René, Camille, Reese?


   
SvaraCitera
Kneg
 Kneg

Marcelle, Dominique, Phoenix, Lourdes. 

Lycka till!


   
SvaraCitera

Adolf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack!


   
SvaraCitera

Typ Sophie, Ragnar eller eller ett neutralt som Luis


   
SvaraCitera

Olivia
Charlie
Enriqué
Jana
Wario
mer spanska, svenska och italienska namn, but still.


   
SvaraCitera

Dylan är världens mest perfekta namnet i världen.


   
SvaraCitera

Elliott, Kim är dem två könsneutrala namn som jag kommer på, Kim tycker jag är ett fint namn, Eliott tycker jag personligen inte är ett vackert namn. Alex är ett annat fint könsneutralt namn.
Manliga namn:
Karl, Philip, Philippe, Björn, Alfred, Håkan, Harald, Kalle, David, Olof, Ivar, Ivan, Malcolm, Elias, Eli, Elija, Moses, Jesus, Messiah, Messaias, Balthzar, Balthasar, Kaspar, Kasper, Melchior, Melker, Lothar, Lothair, Otto, Ottomar, Ottokar, Ottoman, Oskar, Konrad, Georg, George, Charles, Jörg, Jörgen, Gregory, Greg, Gregoch, Henry, Henrik, Rudolf, Barabass, Barbass, Barbarossa, Rikard, William, Fredrik, Fredrich, Max, Maximilian, Johannes, Jonathan, Ferdinand, Marian, John, Jon, Armin, Adam, Alfonzo, Angel (anchel), Karlos, Hezam, Hazam, Achmed, Mohammed, Karim, Mustafa, Mehmed, Osman, Uzzman, Uzz, Abdülmecid, Abdul, Suleiman, Sebah och Berar.
Kvinnliga namn:
Elinor, Karin, Sofiah, Zarah, Joanna, Johanna, Mary, Mariann, Mariana, Becky, Aylin, Abigail, Benedikte, Brenda, Cai, Carmen, Cynthia, Donna, Dafne, Emma Ebba, Edna, Elly, Emmy, Elektra,  Flavia, Fortesa, Fanny, Gwyn, Hedvig, Holly, Isolde, Jannike, Jessie, Katja, Leonore, Lucia, Lydia, Mikaela, Nelly, Ottillia, Ragna, Sabina, Severina, Sieglinde, Solveig, Stephanie,Tekla, Trude, Tynn, Tyra, Vera, Vilma, Hazal, Dürrüşehvar och Xena.

Tyvärr blev kvinnonamnen något färre än männens namn men det är mest för att de flesta kvinnonamn som är Europeiska slutar oftast med ett A och TS vill inte ha något sådant namn. Sen valde jag ut namn som jag tycker är häftiga och eller fina för de manliga och kvinnliga namnen men kanske mest för de kvinnliga namnen. Jag är lite förtjust i ovanliga namn som nästan ingen innehar.


   
SvaraCitera