Aviseringar
Rensa alla

Final Fantasy 13


Ämnesstartare

vill.. ha... *dräggel*


   
SvaraCitera
zIGGE

Alizée:

vill.. ha... *dräggel*

INTE PÅ MIN KUDDE IGEN ELLER DU ÅKER UT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alizée:

vill.. ha... *dräggel*

Snart är det i våra händer >;
Men sen när vi väl spelat ut det + lite till, så... kommer det samla ligga och dam:D


   
SvaraCitera

det har läckt nu, första gången jag är sur över att jag sålde mitt xbox:-c

http://www.abgx.net/filename/?ch=6


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kefka:

det har läckt nu, första gången jag är sur över att jag sålde mitt xbox:-c

VA vava?!


   
SvaraCitera

prinsfarid:

VA vava?!

http://thepiratebay.org/search/Final%20Fantasy%20XIII/0/99/0

såg för övrigt högar av CE-FFXIII på gamestop idag blev sugen på att bara sno en[sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

Förhandsbokade det igår.


   
SvaraCitera

Nån som vet när versus kommer ut? 😮


   
SvaraCitera
zIGGE

zIGGE:

Förhandsbokade det igår.

AAAAAH STÅR INTE UT!!!!!!!!
ZIGGE RÄDDA MIG!!!
KNULLA MIG UNDERTIDEN
SÅ JAG SLIPPER TÄNKA PÅ FFXIII
SNÄLLA :)????????????

Får det imorgon. Erkänner att jag har runkat till Lightning hentai ett antal gånger medans jag väntar.


   
SvaraCitera

kukkukkuk vad den här dagen är tråkig osv


   
SvaraCitera
zIGGE

kefka:

kukkukkuk vad den här dagen är tråkig osv

något fail på det.. palla vänta, har inte känt såhär sen när jag skulle fylla 18 år, och min flickvän var världens skönaste

Nu GICK ALAMERT PÅ EN BIL UTANFÖR [tard]
Hinner inte svara, brb


   
SvaraCitera

Releasedatum är nya julafton[bigsmile]


   
SvaraCitera
zIGGE

Galvmeister:

Releasedatum är nya julafton

Runkafton [badgrin]


   
SvaraCitera
zIGGE

zIGGE:

Runkafton

*runk runk*

sitter och spelar det nu, tråkigare har jag inte vart med om. Lr, otroligt linjärt iaf så lång jag kommit och vad fan menas med att det inte finns några städer/shops längre..

Stridssystemet väger upp spelviljan iallafall xD (dog tre gånger på första bossen innan jag orkade lära mig)

<3 bird [tard]


   
SvaraCitera
zIGGE

Bra delar: Grafiken är najs, karaktärer och omgivningar är visuellt ögongodis

Dåligt: Stridssystemet är utdaterad och är bara samma gamla tur-baserade system med en liten förändrad presentation.
Spelet är extremt repetivt, och inte bara linjärt utan PSYKISKT SKADANDE linjärt.
Utmaning och omspelsvärde finns inte.
Karaktärernas repliker är usla, förutsägbara, och kränker intelligens.
Alla karaktärer är översexifierade, över dramatiska, och otrovärdiga
i alla omgivningar eller sammanhang.

Hela spelet får dig att känna dig som en nördig loser med någon annan i rummet som inte är en spel nörd pågrund av punkterna som togs upp och de över-andnings-läten och stön som landar på varandra. Knynävepumpandet och "vi kan göra det här" skiten är äcklande.

Jag går igenom striderna för att bli belönad med flashiga cutscenes och du hinner inte göra någonting utan att få en ny cutscene fullspräckt med ovanstående skräp, för tiden det tar att klara det här spelet skulle jag lika gärna se på en jävla massa filmer eller göra någonting mer njutningsfullt och mindre slavarbete.

Jag gillade FF6, FF10 och FF12, och jag är säker på att jag skulle gilla att spela alla de andra när de först kom ut men det här spelet känns som återanvänt avfall.

Final Fantasy XIII är ingenting mer än slöseri med tid och det är oacceptabelt för ett Final Fantasy spel.


   
SvaraCitera