Aviseringar
Rensa alla

Final


Ämnesstartare

Champions League finalen idag mellan Bayern Munchen och Chelsea. måste säga att jag inte kunde bry mig mindre för ovanlighetens skull.

heja Chelsea. de slog ut de onda medan Bayern slog ut de goda. de förtjänar detta

tror också Chelsea vinner. tippar 2-2 och straffar

tror ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fyra filmningar och åtta divor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror och hoppas på Bayern. Alltid gillat tysk fotboll och bayern spelar alltid full fart framåt och kämparandan är grym.

Jag tror att Chelsea får det svårt mot Bayern ikväll; när Robben och Ribery kommer på varsin kant, med full fart framåt så är det väldigt svårt att få stopp med dessa herrar - speciellt när man har en boxspelare i världsklass i Mario Gomez så kan verkligen allt hända då.

Dock skall man inte underskatta Chelsea, det såg man bland annat mot Barcelona - men jag har väldigt svårt att se att de får skutan i hamn denna gång, faktiskt.

2-0 till Bayern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller på Bayern för att:

passaro:

bayern spelar alltid full fart framåt och kämparandan är grym.


   
SvaraCitera

Jag tror inte på fotboll, det är påhittat...


   
SvaraCitera

bayern är ett riktigt lag hejar på bayern


   
SvaraCitera

Äsch sluta var bitter. Om de slog ut Madrid vore de väl värdiga mästare.

Tror och hoppas på Bayern. Europas mest välskötta storlag förtjänar naturligtvis titeln! Har väldigt svårt att se Chelsea få stopp på deras offensiv. Visst stoppade de ett halvtrött barcelona men nu möter de ett heltaggat bayern på hemmaplan. Inte riktigt samma sak!

Var många år sedan jag såg fram emot en CL-final så här mycket! Kommer bli fantastiskt.

Tror på 3-1 eller nåt sånt. Viktigt för Chelsea att hålla tätt i början annars kan det nog rinna iväg rejält. Ett bayern i medvind är det inte många som står emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den tråkigaste CL-finalen på länge. Det får gå hur det vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Den tråkigaste CL-finalen på länge

Den har inte ens börjat så det vet du inte [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Den har inte ens börjat så det vet du inte [no-no]

Kommer ändå missa den...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Kommer ändå missa den...

repriser finns!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ska mycket till om finalen slår att sitta och lyssna på Erik Niva. [cute]


   
SvaraCitera

davvelito:

Det ska mycket till om finalen slår att sitta och lyssna på Erik Niva.

Är det verkligen något man vill göra nån längre tid? Niva är briljant men inte jättekul i längden får jag väl säga även om det tar emot lite.

Hade sett fram emot honom i studion ikväll men han tycks ju vara nere i munchen så det blir kanske svårt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Är det verkligen något man vill göra nån längre tid? Niva är briljant men inte jättekul i längden får jag väl säga även om det tar emot lite.

Överdrev lite [blush]

El Guaje:

Hade sett fram emot honom i studion ikväll men han tycks ju vara nere i munchen så det blir kanske svårt. [sad]

Bäver [sad][sad][cry][cry]


   
SvaraCitera

davvelito:

Bäver

Vi får kanske njuta av Bosse P istället! [cheers]


   
SvaraCitera