Aviseringar
Rensa alla

Final


Ämnesstartare

El Guaje:

Vi får kanske njuta av Bosse P istället! [cheers]

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

fyra filmningar och åtta divor.

aha okej

passaro:

2-0 till Bayern.

håller egentligen till fullo med och tror nog du kommer få rätt men nörd som man är så vill man se bayern lida just nu [crazy]

ToxicWithaHintOfSteam:

Jag tror inte på fotboll, det är påhittat...

tss

qazedctgb:

bayern är ett riktigt lag hejar på bayern

bayern är la lite halvfalska

El Guaje:

Äsch sluta var bitter. Om de slog ut Madrid vore de väl värdiga mästare.

haha tveksamt. bitter är grejen. kommer gnälla på det mesta och allt tills vi är här nästa år igen och förhoppningsvis är real i finalen så jag då kan sluta

Schism:

Den tråkigaste CL-finalen på länge. Det får gå hur det vill.

förra årets var ändå tråkigare tror jag

El Guaje:

Vi får kanske njuta av Bosse P istället!

jag hoppas du skämtar...

davvelito:

Det ska mycket till om finalen slår att sitta och lyssna på Erik Niva.

haha älskar Nivas nördighet


   
SvaraCitera

patrick bateman:

bayern är la lite halvfalska

inte om man jämför med chelsea


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha älskar Nivas nördighet

[bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha älskar Nivas nördighet

Han är så jävla bäst. Sedan att han håller på Bosnien, vid sidan av Sverige när det vankas mästerskap gör honom så mycket bättre.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

inte om man jämför med chelsea

har du rätt i

passaro:

Han är så jävla bäst. Sedan att han håller på Bosnien, vid sidan av Sverige när det vankas mästerskap gör honom så mycket bättre.

haha gör han? visste jag ej. lite coolt ju [y] mm han är skön och jäklig duktig. till skillnad från Bosse Pettersson. det är ett svin det som inte kan mycket fotboll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha gör han?

Ja haha. Han och Bank hade någon grej för Bosnien vid förra mästerskapet och året innan dess på deras blogg. Han har även varit nere i Bosnien och gjort efterforskningar och dylikt - men det gör han då och då i andra länder, en orsak till varför han är så påläst osm han är.

Haha Bosse, ja. Gillar inte honom heller. Lyckas alltid tippa fel också.


   
SvaraCitera
sincan

Stanley cup!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja haha.

Han lyfter ju även den "bortglömda fotbollen" [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Han lyfter ju även den "bortglömda fotbollen"

Ja, det är sant. Mycket därför jag gillar honom också; hans bredd. Sedan skriver han riktigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja, det är sant. Mycket därför jag gillar honom också; hans bredd. Sedan skriver han riktigt bra.

Tror det är därför den stora massan av svenska folket gillar han [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straffar, ojoj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla Chelsea. [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är något mäktigt med detta, att Chelsea vinner. Så jävligt dåligt som de inledde, bytte tränare och så vänder man detta och vinner CL; besegrar Barca och Bayern med ett nästintill klanderfritt försvarsspel.

Hade varit roligare om Bayern vann, men men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja haha. Han och Bank hade någon grej för Bosnien vid förra mästerskapet och året innan dess på deras blogg. Han har även varit nere i Bosnien och gjort efterforskningar och dylikt - men det gör han då och då i andra länder, en orsak till varför han är så påläst osm han är.

haha coolt. jo han är ju lite överallt. måste vara jäkla soft.

haha det gör han typ alltid

grums:

Straffar, ojoj.

vilken dramatik!!!

Zodd:

Jävla Chelsea.

haha underbart ju!! Didier Drogba asså. vilken människa!

passaro:

Hade varit roligare om Bayern vann, men men...

kaoslag brukar vinna. visst hade bayern tappat ligan och cupen men jämfört med chelsea kaos var det inget

sen var det nog lite skrivit i stjärnorna innan. Drogbas sista match, han som blev utvisad 2008. Terry tårar när han brände straffaen 2008. kaoset med tränaren. Romans pengar och satsning. Tyskar som alltid vinner på straffar (måste ju brytas nångång)

kändes lång väg vad som kom tyckte jag. och det blev vackert. spelare som Drogba, Torres och Cech förtjänar detta. nu kan Bastian packa väskorna och komma till Madrid istället tycker jag [wink]


   
SvaraCitera