Aviseringar
Rensa alla

Finalisterna i Herren på Täppan


Åtta
Ämnesstartare

Jag vet inte vem av de två som jag ogillar mest:
Mattias Hållén som när han blir tillfrågad huruvida han läser mycket böcker, med en blandning av förvåning och förakt svarar: "Ne-he!".
Eller kanske Nadja Fransson, den rödhåriga, tatuerade syndikalisten som envisas med att dra fruktansvärt dåliga "skämt" där hon bl.a. påstår att hon bor i en skolbänk. Detta medan hon misslyckas med att räkna antalet vokaler i ett 6 bokstäver långt ord.

De två känns på något vis som två extrema stereotyper för människor som jag verkligen hatar. Nadja kämpar verkligen för att spela en roll som den stentuffa, frigjorda unga kvinnan som sin ölkonsumtion och politiska affiliation till trots saknar social kompetens, och jag kan inte låta bli att blunda i ren genens över hennes korkade uttalanden och värdelösa skämt. Mattias däremot, han är sig själv - stendum, men han ljuger åtminstone inte om det.

[mad][cry]


   
Citera

Det var mattias..som kom i final.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Smertesorg:

Det var mattias..som kom i final.

Jo. Jag vet. [confused]

Jag syftade givetvis på de två som var med i den sista grenen i dagens avsnitt. [zzz]


   
SvaraCitera

äslkar kabeltv

det ljuger inte om människan utan visar dom som dom är!! därför som jag älskar trean femman sexan... mtv


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Matilda1988:

mtv

Oja. Jag älskar ärligheten och nakenheten hos MTV. Det är som att man kan se rakt in i människornas själar. [smile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Oja. Jag älskar ärligheten och nakenheten hos MTV. Det är som att man kan se rakt in i människornas själar.

sanning

hatar pretentiösa människor


   
SvaraCitera

erik & mackan är min karlar [smile]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

skidröw:

erik & mackan är min karlar [smile]

De två är väldigt roliga och så. Det är inte dem som jag hyser agg mot.


   
SvaraCitera

En polare ska vara med där


   
SvaraCitera

Åtta:

Nadja kämpar verkligen för att spela en roll som den stentuffa, frigjorda unga kvinnan som sin ölkonsumtion och politiska affiliation

Eldsjälarna på 44:an svämmar över utav skit
Ultra-kvasi-feministiska läror ger anarkoprofit
Nitad paj och Nausea-badge, vilket jävla horeri
Eldsjälarna på 44:an - fan, jag måste spy!


   
SvaraCitera

Varför har ingen sagt att det har börjat? [sad]
Orka smyga med premiärer.


   
SvaraCitera

Åtta:

Nadja kämpar verkligen för att spela en roll som den stentuffa, frigjorda unga kvinnan som sin ölkonsumtion och politiska affiliation till trots saknar social kompetens

Lol wut

Är det där en känd stereotyp? Och hur definierar du då social kompetens?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Libertad:

Är det där en känd stereotyp?

Det är klart att det är.

Libertad:

Och hur definierar du då social kompetens?

Som det Nadja Fransson saknar. Och då talar jag inte om en penis, även om hon troligtvis saknar det också.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det är klart att det är.

Åtta:

Som det Nadja Fransson saknar. Och då talar jag inte om en penis, även om hon troligtvis saknar det också.

Försökte du just dra en direkt parallell mellan social kompetens och penisinnehav? Isåfall tycker jag naturligtvis detsamma. [y]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Libertad:

Försökte du just dra en direkt parallell mellan social kompetens och penisinnehav?

Har du någonsin stött på en hona med humor? Nej, precis.


   
SvaraCitera