Aviseringar
Rensa alla

Fingeravtrycksläsare etc


time
 time
Ämnesstartare

Finns en sådan på min dator men jag har ingen aning om hur man får igång den. Skulle vara fräsigare än att behöva skriva in lösenord hela tiden, eller vad den nu är bra för.

Skummade igenom Kontrollpanelen, men hittade ingenting som tydde på möjlighet till aktivering, bla bla. [sad]

Nån som vet hur jag ska gå tillväga för att göra min dator lite mer Bond, James Bond?


   
Citera

Det undrar jag också. Håller ögonen öppna.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Åhh, vad dumt. Det var bara att hålla in fingret så startades installationsguiden. Jag ska aldrig hävda att jag har koll på min teknik mer.


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Åtta

timeisrunningout:

Jag ska aldrig hävda att jag har koll på min teknik mer

*väntar på kebu*


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Det verkar så fett badass. Kanske ska ha det som krav på min bärbara jag ska köka sen [party]


   
SvaraCitera

Hade ansiktsigenkänning förut, men den trodde ofta inte på att jag var jag [sad][sad]


   
SvaraCitera

asso funkar typ aldrig ändå [crazy]


   
SvaraCitera

Körde smartcard förut, det är mycket coolare![cool]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Åhh, vad dumt. Det var bara att hålla in fingret så startades installationsguiden. Jag ska aldrig hävda att jag har koll på min teknik mer.

Bara trycka fingret mot finger-grejsen bara? [smile]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Macktorsken:

Bara trycka fingret mot finger-grejsen bara?

Ja, så var det på min iallafall! Kanske är annorlunda på andra datorer, men jag tror inte det. Var sjukt high-tech. Har inte vågat logga in och prova det på riktigt än. [tard]


   
SvaraCitera

låter coolt btw, varför har inte jag nåt sånt[sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ja, så var det på min iallafall! Kanske är annorlunda på andra datorer, men jag tror inte det. Var sjukt high-tech.

Najs, ska pröva!

enhimmelskdrog:

arför har inte jag nåt sånt

du kan skriva ut en bild på en sån och låtsas den är riktig.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

du kan skriva ut en bild på en sån och låtsas den är riktig.

smaaart[blush]


   
SvaraCitera