Aviseringar
Rensa alla

Fingrar ni hetro killar er?


Ämnesstartare

ankzor:

Gillar din avatar, ryser fortfarande varje gång jag ser honom

BU!

qazedctgb:

alla borde göra det!

[bigcheers]


   
SvaraCitera

SuperFunSize:

alla borde göra det!

MVH
Gay


   
SvaraCitera

ceka92:

Det är inte så många killar som tar avföringsrisker för g-punktsstimulation. Om de inte är homo- eller bisexuella det troligen oftast så att de vill bli tagna av tjejer med strap-ons och det är mycket sällsynt på grund av dels att ja, det är ju analsex och behöver hanteras på ett speciellt sätt och delvis då det ses som underkastelse, något få killar vågar stå emot samhällets syn på,- eller gillar. Sedan så har det i sig självt en äckel-stämpel i samhället för män att vilja ha analsex där de är mottagande. Tyvärr har vi inte kommit så långt på det området.

Det känns ju som en väldigt grov generalisering att anse att alla heterokillar som stimulerar sin g-punkt vill bli KNULLADE AV TJEJER MED STRAP-ONS... [zzz]


   
SvaraCitera

Gör väl alla människor.


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Det känns ju som en väldigt grov generalisering att anse att alla heterokillar som stimulerar sin g-punkt vill bli KNULLADE AV TJEJER MED STRAP-ONS...

det var en genuin gissning. har du något bättre att säga?
någon fakta att tillägga? [crazy]


   
SvaraCitera

ceka92:

det var en genuin gissning. har du något bättre att säga?
någon fakta att tillägga?

Har du det själv eller? Behöver knappast fakta för att stödja påståendet om att det är en grov korkad generalisering att alla heterosexuella killar som vill ha sin G-punkt stimulerad vill bli knullade i röven av strap-ons [crazy]

Finns för övrigt ett Sex & The City avsnitt som tar upp detta där den fulaste tjejen (hon som ser ut lite som Bowie) är ihop med en kille som vill bli fingrad i röven under samlag [no-no] Skriver detta bara så du skall se mer möjligheter än strap-ons och inte för att jag anser att Sex & The City någonsin gett en realistisk bild av någonting.


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Har du det själv eller? Behöver knappast fakta för att stödja påståendet om att det är en grov korkad generalisering att alla heterosexuella killar som vill ha sin G-punkt stimulerad vill bli knullade i röven av strap-ons

Finns för övrigt ett Sex & The City avsnitt som tar upp detta där den fulaste tjejen (hon som ser ut lite som Bowie) är ihop med en kille som vill bli fingrad i röven under samlag Skriver detta bara så du skall se mer möjligheter än strap-ons och inte för att jag anser att Sex & The City någonsin gett en realistisk bild av någonting.

Jaha? Själv kan jag anse att det kanske är "grovt korkat" att kalla en person på internet som kom med en sympatisk gissning för ignorant. Speciellt som du inte själv har något riktigt exempel, utan refererar till SATC.


   
SvaraCitera

Det råder oacceptans i samhället vilket skrämmer bort extremt många.


   
SvaraCitera

ceka92:

Jaha? Själv kan jag anse att det kanske är "grovt korkat" att kalla en person på internet som kom med en sympatisk gissning för ignorant. Speciellt som du inte själv har något riktigt exempel, utan refererar till SATC.

Alltså, du kan knappast kritisera mig för att inte ha något riktigt exempel när du själv drar en jättegrov generalisering baserat på ingenting och sen tar fett illa upp när du blir ifrågasatt [shake]


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Alltså, du kan knappast kritisera mig för att inte ha något riktigt exempel när du själv drar en jättegrov generalisering baserat på ingenting och sen tar fett illa upp när du blir ifrågasatt

nej, jag sade att jag trodde det och skälet till varför. är ju bra om det inte är så men jag tror det.


   
SvaraCitera

Rävpojken:

bög[mad]

vf hatar du bögar så mkt?[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

vf hatar du bögar så mkt?

haha meh ofta du vinklar inlägget o bara tar med den arga. [sad]


   
SvaraCitera

SuperFunSize:

BU!

[confused]


   
SvaraCitera

Tänker: hoppas att alla som gör det tvättar händerna noga och äger en nagelborste


   
SvaraCitera

Nej, det är bögigt!


   
SvaraCitera