Aviseringar
Rensa alla

Finnar/Ansiktshy/ - Lösning??


sthlm1994:

vad är det som är dåligt med stioxyl?
gör ju ingen skillnad, iaf inte så mycket, men är den jättedålig eller förstör den hyn?

Alltså på mig torkade den ut huden förjävligt.... var helt röd och flagnande i fejset och det sved som fan. Hyn blev även värre än den var innan, ska aldrig använda skiten mer! Men allt är ändå individuellt - för vissa funkar det, för andra inte


   
SvaraCitera

isola:

bara för att det inte funkade för dig så betyder det inte att det inte kommer att funka för honom

FAKTUM är ändå att produkten inte funkar för alla och kan göra mer skada än nytta. Så han KAN tjäna på att sluta använda den om hans ansikte blir torrt, rött och flagnande av den.
Tycker det är upp till honom själv att välja om han vill använda något trots att någon skriver att det är skit [smile] så sluta lek forumpolis och bespara mig från bitterfittiga kommentarer.


   
SvaraCitera

HAHAHAH


   
SvaraCitera

Rose Red:

FAKTUM är ändå att produkten inte funkar för alla och kan göra mer skada än nytta.

Så skrev du inte innan, då skrev du att ingen skulle använda den bara för att den inte funkade för dig.
Han vet inte om den funkar för honom innan han testat den, och den kan inte göra någon skada förutom att ge rodnad och fjällande hud.
Sluta dumma dig.


   
SvaraCitera

isola:

Fast det sliter ju ändå på håret och tar lång tid. Jag fortsätter nog på min nuvarande bana och är alla frisörers våta dröm, dvs ej så klipprädd.

do so!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

do so!

aah, ska nog


   
SvaraCitera

isola:

Han vet inte om den funkar för honom innan han testat den

"gör ju ingen skillnad, iaf inte så mycket" - skrev trådskaparen, så visst har han testat den redan, men han fick tydligen inte några negativa biverkningar. Har förstått att du finns på det här forumet för att skriva onödiga inlägg, irritera folk och låtsas att du vet något - och jag accepterar det helt. [smile]


   
SvaraCitera

Rose Red:

"gör ju ingen skillnad, iaf inte så mycket" - skrev trådskaparen

och du svarade då med att det var djävulens påfund. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Han vet inte om den funkar för honom innan han testat den, och den kan inte göra någon skada förutom att ge rodnad och fjällande hud.

har redan testat stioxyl:P finnarna blev mindre för ett par veckor sen tror jag min hud blev immun eller något, ingen aning tyvärr:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta med eran catfight och prata mer om mina finnproblem [love]
😀


   
SvaraCitera

Konditionsträna, det hjälper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät zink.
Ät vitamin b5.
Ät Roaccutan. (samtidigt)
Ät inte socker, mjölkprodukter.
Ät inte fet mat.
Tvätta ansiktet morgon, eftermiddag, kväll.
Steg 1. Tvål
Steg 2. Ansiktsvatten
Steg 3. Gnugga huden med alkohol med en handduk
Steg 4. Gnid in med salva som förebygger acne.

Gör så i 3-4 veckor och jag kan garantera dig att dina finnar är borta:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har snart avslutat min vitamin b5 burk och kan säga att jag absolut inte märkt någon skillnad^^
verkar vara rätt så mycket hyckleri också, den har typ 4-5 olika websidor och har värsta propagande sidan för sig.
sen finns det studier som motbevisar vitaminb5s inverkan på acne.

350 kronor i sjön, gissar jag


   
SvaraCitera