Aviseringar
Rensa alla

finnar på ryggen


Ämnesstartare

ja som rubriken lyder, hur får man bort finnarna på ryggen? inga som helst problem med finnar i ansiktet men håller på att bli galen på de på ryggen. vad funkar & vad bör man undvika ?


   
Citera

sluta knapra anabola[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

sluta knapra anabola

Sluta inte fortsätt [no-no] [mad]


   
SvaraCitera

jagvetinte3:

vad funkar & vad bör man undvika ?

Undvik för uttorkande eller feta krämer/lösningar. Leta efter en tvål som innehåller ingefära, det ska motverka. Om inte annat så brukar finnar överhuvudtaget försvinna med tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man brukar få finnar om man tränar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör de dig så jävla mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på vad du har för sorts finnar.. annars kan du ju käka medicin mot finnarna.


   
SvaraCitera

Mitt dreads-schampo fungerar utmärkt mot finnar på ryggen, faktiskt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagvetinte3:

ja som rubriken lyder, hur får man bort finnarna på ryggen? inga som helst problem med finnar i ansiktet men håller på att bli galen på de på ryggen. vad funkar & vad bör man undvika ?

Har själv det och det finns ett medel mot det på apoteket. Man ska använda den när man duschar. Den heter "ACO deep cleansing shower gel". Rekommenderar den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Mitt dreads-schampo fungerar utmärkt mot finnar på ryggen, faktiskt. [zzz]

Vad använderu för märke. Vad köper du det!


   
SvaraCitera

om du använder balsam eller feta schampoon kanske det är därför? jag fick finnar på ryggen när jag använde balsam


   
SvaraCitera

itch:

Vad använderu för märke. Vad köper du det!

Image
Företaget jag beställt ifrån finns inte kvar, men så svårt kan det ju inte vara att få tag på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Företaget jag beställt ifrån finns inte kvar, men så svårt kan det ju inte vara att få tag på det.

Vad fint. Är det dyrt!


   
SvaraCitera

itch:

Vad fint. Är det dyrt!

Eh, det minns jag inte. Jag beställde typ sju flaskor bara för att, och jag betalade inte heller så. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använd samma medel som du har i ansiktet.
jag hade en del finnar på ryggen för ett tag sedan men började smörja in mig med samma rengöringsmedel som jag hade i ansiktet på ryggen.
dom försvann 😀


   
SvaraCitera