kakakaka: finns någon studie om att män som är för jämställdhet har bättre och ett aktivt sexliv.
Tjohej:Jag förstår att du inte gör det.
Jag ser helt ärligt inte kopplingen.
kakakaka: Minns ej anledningen men tror pga dåliga relationer med kvinnor leder till någon sorts av förakt. Även att jämställda män anses va attraktiva tillskillnad från trångsynta, o har df högre status hos kvinnorMen jag föraktar inte kvinnor. Jag har betydligt fler kompisar som är kvinnor, än antalet som är män. Jag gillar kvinnor. Och jag är jämställdhetsivrare.
Tjohej:Okej studien är fel för att du inte har ett aktivt sexliv trots att du har flera (!) tjejkompisar och är jämställd.
Men jag föraktar inte kvinnor. Jag har betydligt fler kompisar som är kvinnor, än antalet som är män. Jag gillar kvinnor. Och jag är jämställdhetsivrare.
I det här fallet rör det sig om egen osäkerhet på planet om sig själv.
Men å andra sidan.... För dom som har avsaknad på den osäkerheten, kan det säkert finnas ett samband till bättre sexliv.
kakakaka:Hahahaha, det var absolut inte vad jag menade. Jag menade förakt = Hat/Avsky. Icke så.
Okej studien är fel för att du inte har ett aktivt sexliv trots att du har flera (!) tjejkompisar och är jämställd.
jobba på det där med att man ska vara tacksam mot er för att ni har normala åsikter. Kram
Exner: Nej
Exner: JaSjälvklart stämmer det i viss mån, människor som är missnöjda med sin nuvarande situation är ju betydligt mer benägna att tänka kritiskt.
isola: *detta samband*denna typ
Geigerzähler:Detta ^
Zerafina: Detta ^Visst är den bra? Sjukt bra, går att använda flera gånger om dagen på det här forumet. Bästa gifen jag gjort.
Geigerzähler:Ja otroligt användbar. nästan i klass med dessa
Visst är den bra? Sjukt bra, går att använda flera gånger om dagen på det här forumet. Bästa gifen jag gjort.
absentthinking: ae fy fan alltså håller med dig så jävla mktjaså?