Aviseringar
Rensa alla

Finns denna typ av samband?


isola: naj

isola: eller????

nej, i den mening exner formulerade, "finns denna typ av samband?" är det ordet typ (en typ, denna typ) och inte ordet samband (ett samband, detta samband) som bestämmer pronomenet denna. finns detta samband? ja. finns detta typ av samband? nej.


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

durga:
nej, i den mening exner formulerade, "finns denna typ av samband?" är det ordet typ (en typ, denna typ) och inte ordet samband (ett samband, detta samband) som bestämmer pronomenet denna. finns detta samband? ja. finns detta typ av samband? nej.

= ) Du är bra, Durg.


   
SvaraCitera

isola:
eller????

deep questions of life


   
SvaraCitera

horizon expansion dimension collapse


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

mpt:hv:
horizon expansion dimension collapse

När Isola ifrågasätter något hon själv sagt?


   
SvaraCitera

this typer of jointbond

Exner:
När Isola ifrågasätter något hon själv sagt?

schh


   
SvaraCitera

Exner: = ) Du är bra, Durg.

ha! med tanke på det löjeväckande i hur ohemult bra det känns att få påpeka sådana saker så betyder det mycket att det faktiskt finns människor som bryr sig om att jag bryr mig så mycket om de dumma saker som jag bryr mig om. om du hajar vad jag menar.


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

mynona:

Din frågeställning kräver alltså en svärm förtydliganden innan man kan besvara den utan att ta för givet att man vet vad du frågar efter.

; )


   
SvaraCitera
mynona

Exner:

; )

Ja jag förstod nog att det var en fälla. 


   
SvaraCitera

JA JAG TÄNKTE FEL VILL NI SMISKA MIG? LÄGGER MIG MED RUMPAN BAR HÄR SÅ KAN NI FÅ GÅ FRAM EN OCH EV KANSKE HAR NÅGRA AV ER  STÖRAR I RUMPISARNA NI KAN DRA UR OCH ANVÄNDA  MVH VÄNLIGEN MIG


   
SvaraCitera