Aviseringar
Rensa alla

Finns det en officiell UM discord server?


SilverNova:
Vet inte om vanlig medlemmar får göra det, men visst.
https://discord.gg/S34FenR

Var ju en annan användare som skapade en som det finns tråd om Blink


   
SvaraCitera
time
 time

LimeTheFox: Lav, time eller annan admin

Lav är inte admin, jag är admin. På min tid visade kidsen lite respekt för de viktiga skillnaderna i rang osv Arg


   
SvaraCitera

time:

Lav är inte admin, jag är admin. På min tid visade kidsen lite respekt för de viktiga skillnaderna i rang osv Arg

Jag var dock admin före dig Icke!


   
SvaraCitera
time
 time

Som svar på frågan: Jag hinner inte moderera utöver discordchatten men skulle ni skapa en chatt och vilja att någon tittade in och hjälpte till om det blev problem kan jag såklart bistå. En discord kommer dock inte vara en officiell UM-chatt så vi kan inte ansvara för den.


   
SvaraCitera
time
 time

Lav:

Jag var dock admin före dig Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Som svar på frågan: Jag hinner inte moderera utöver discordchatten men skulle ni skapa en chatt och vilja att någon tittade in och hjälpte till om det blev problem kan jag såklart bistå. En discord kommer dock inte vara en officiell UM-chatt så vi kan inte ansvara för den.

Alright, tack för svaret moderator time Rodnar


   
SvaraCitera

Crysilis: Visste inte ens. Men igen, jag antar väl att jag fortfarande är lite aktiv.

Du bör vara klassisk nog att få vara med, kan skicka pm med inbjudan om du vill in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Var ju en annan användare som skapade en som det finns tråd om Blink

jag gick med i den och tror faktiskt att någon annan skulle kunna definitivt driva en ännu bättre, en som inte heller över driver och kör spam protection med "slowmode" med 5-6 pers i servern också.... 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Alright, tack för svaret moderator time Rodnar

är d här 
mobbning 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

jag gick med i den och tror faktiskt att någon annan skulle kunna definitivt driva en ännu bättre, en som inte heller över driver och kör spam protection med "slowmode" med 5-6 pers i servern också.... 

Jag har varken tid eller lust att hålla koll där så ingen idé att försöka övertyga mig.  
Har faktiskt jobb att sköta och ett liv att leva. UM hjälper jag till på just nu för att hjälpa Time.


   
SvaraCitera

Jag tror de var nån annan som hade en discord än Kalixtus02, kanske spket eller nån av dem. Jag gick dock ur för de var chatt 24/7 gomorron, gokväll och jag snokade igenom tidigare meddelanden.. Samma tråkiga snack. Men de tyckte de nog också tror jag.. 


   
SvaraCitera

Jag skulle kunna tänka mig hänga i någon Discordserver (och ev. hjälpa till med moderering om det skulle önskas), men det skulle inte vara "officiellt" då


   
SvaraCitera

Men vad tusan, det är väl bara att starta en discordserver?? Kavla upp ärmarna, arma barn!


   
SvaraCitera
Haien

Gjorde inte Kalixtus en?


   
SvaraCitera

Wolves03 Söt


   
SvaraCitera