Aviseringar
Rensa alla

Finns det en stereotyp antifeminist?


Ämnesstartare

Undrar hur den rollen är då? 


   
Citera
Ämnesstartare

razorblade, knegaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: razorblade,

Han är för jämlikhet, men ogillar det sätt feminismen framställs idag (som jag förstått det).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är för jämlikhet men det är inte feministerna. Och feminism är så galet oattraktivt också, det passar inte mig som är ganska het i gamet nu så att säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heeh, vad hände med den trevlige knegaren liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
razorblade, knegaren.

Tycker dom skiljer sig väldigt mycket åt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just don't. Det skulle finns alldeles för många avvikelser från den stereotyp som målas upp för att det ska kunna bli en regel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: Undrar hur den rollen är då?

brunnberg.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FEMINISTSVIN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Medelålders man, iförd en fläckig nätbrynja,  med retirerande hårfäste och avancerande ölmage som sitter framför tvn och klagar på att SVT har tagit bort Julnegern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Jag är för jämlikhet men det är inte feministerna. Och feminism är så galet oattraktivt också,

Människism, för samtliga människor i samhället! Blink Feminism borde byta namn. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Människism, för samtliga människor i samhället! Blink Feminism borde byta namn. 

Ja om de nu verkligen står för jämnställdhet som de hävdar. Man har ju liksom beviset på vilka hycklare de är redan från början. De kan ju åtminstone stå för vilka de egentligen är och bara va ärliga om det men icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Man har ju liksom beviset på vilka hycklare de är redan från början.

Jasså? CensurFörvånad


   
SvaraCitera

för mig är en stereotyp antifeminist en lönnfet vit man som helst av allt skulle vilja ha femtiotalskönsroller. hemmet städat maten på bordet. Flyttar från mamma för att bli mammad av sin fru liksom.


   
SvaraCitera

amsi: knegaren


   
SvaraCitera