Aviseringar
Rensa alla

Finns det kinesisk nazistrock?


Ämnesstartare

Vore coolt.


   
Citera
Ämnesetiketter

jadå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jadå

Länk? 🙂


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Länk? 🙂

Men jag tänkte ju bara bidra med positiva vibbar och så, så att du inte ger upp i ditt sökande efter inskränkta japps med möjlig sångröst. [cute]

men herregud, missuppfattade tråden [sad]


   
SvaraCitera

Jag vill ha en tysk. [sad] Skulle nästan kunna döda för en hel uniform. *suuck*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

japps med möjlig sångröst. [cute]

Nu var det ju kineser. Det närmaste jag har kommit är en halvraspig typ, men jag vill ha tru raspröst, typ stahlgewitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att jag delar deras åsikt direkt, men det vore rätt awsm att höra en kines som låter sådär xD


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Nu var det ju kineser. Det närmaste jag har kommit är en halvraspig typ, men jag vill ha tru raspröst, typ stahlgewitter.

ah, såg det sedan. men det är ju ingen större skillnad på dem ändå [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men det är ju ingen större skillnad på dem ändå [shake][shake]

Språken är det en jävla skillnad på xD


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Språken är det en jävla skillnad på xD

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[wink]

[blush][blush]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Jag vill ha en tysk. [sad] Skulle nästan kunna döda för en hel uniform. *suuck*

förstår inte hur man kan vilja ha någonting som representerar vidriga saker i sitt hem


   
SvaraCitera

isola:

förstår inte hur man kan vilja ha någonting som representerar vidriga saker i sitt hem

Dom är snygga? Dessutom så är jag intresserad av tredje riket rent historiskt. OCH, det är en utmärkt maskeraddräkt. [y] Fattas bara en gasmask så är man krönen (min avatar).


   
SvaraCitera

isola:

förstår inte hur man kan vilja ha någonting som representerar vidriga saker i sitt hem

Jag sympatiserar inte med nazister för sju öre (till skillnad från vissa andra i tråden) men jag hade nästintill mördat för en hel ss-uniform.


   
SvaraCitera

Finns mongolisk nazimusik i.a.f!

[cool]


   
SvaraCitera