Aviseringar
Rensa alla

Finns det monsterkukar på riktigt?


Ämnesstartare

jag tittade precis på free6.com och såg en stor negerkuk spruta ner en söt tjej. jag trodde knappt mina ögon. sen började jag skratta :D. alltså kan man verkligen ha en sådär stor kuk på riktigt? är den verklig? o dessutom när hna kom så kom han inte, nix, det var istället som ett vattenfall som vägrade ta slut :p. har seriöst aldrig sett något liknande förut.

så jag undrar om det där är helt fake eller om det faktiskt finns människor med typ 40cm kukar som kan spruta ofantligt mkt mer än medelsvensson?

vet inte om jag får länka


   
Citera
Ämnesetiketter
Gifted

sn1per:

så jag undrar om det där är helt fake eller om det faktiskt finns människor med typ 40cm kukar som kan spruta ofantligt mkt mer än medelsvensson?

Det finns porrfilmer med fejksnoppar som de gör sånt med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns väll , jag är en av dem. [cool] Dold text: Ne skojja , har bara 22 Cm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

vet inte om jag får länka

Du får, om du skriver ASFARLIG HEMSK VIDEO SOM GÖR ER KANSKE LEDSNA eller något liknande innan.

Och, ja, sådana finns säkerligen i verkligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Och, ja, sådana finns säkerligen i verkligheten

vet du det eller tror du? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

vet du det eller tror du? :S

Asch, läste ouppmärksamt. Fyrtio låter lite väl. Dock ska väl människan som hade den största medicinskt dokumenterade (lol wtf) kuken någonsin haft omkring 35, så, att det skulle finnas människor som har runt trettio är nog ganska sannolikt.


   
SvaraCitera
Kudhos

sn1per:

vet du det eller tror du? :S

Killen med största får blodförlust i hjärnan när han får ståndelistånd i sin willie.

så den är stor.


   
SvaraCitera

Kudhos:

Killen med största får blodförlust i hjärnan när han får ståndelistånd i sin willie.

stackarn. typ svimma mitt på stan när en snygg tjej går förbi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Killen med största får blodförlust i hjärnan när han får ståndelistånd i sin willie.

så den är stor.

Du borde lära dig att inte tro på allt som sägs. Börja tänk lite logiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

stackarn. typ svimma mitt på stan när en snygg tjej går förbi

ofta man får stånd av att bara se en snygg tjej [rolleyes]

ok ingen som faktiskt vet om dessa monsterkukar finns? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas det inte finns sånna,hoppas det är en myt,jag vill ialf inte stöta på en sån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt finns, så varför inte.
Finns det människor med jättesmå ben eller fler än två armar, så måste det ju iaf finnas en monsterkuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns väl säkert någon tokstolle som förlängt kuken på något mindre behagligt vis, och nått riktigt galna centimeter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Möjligen. Godnatt.


   
SvaraCitera