Aviseringar
Rensa alla

Finns det någon därute?


Ämnesstartare

Nu har man hunnit bli en 27 årig go och snäll kille. Men känner mig så ensam.

Tittar ute på gatan, alla går hand i hand. Folk går med barn. Tänker.. jag vill också.. känner att jag kommit till en gräns där jag också vill ha någon.. bilda en familj... ha någon att krama på morgonen.

Vet inte vad jag vill med att skriva detta här. Kanske behöver skriva av mig.

Jag har försökt o försökt, men det finns alltid någon annan kille därute som tjejen faller för. Är detta ämnat för mig också? Är jag värd det? Vill någon dejta mig?

Jaja, jag vet att visa alla de här sidorna inte kommer att göra mig mer attraktiv. Men som kille måste man kunná få bejaka sina känslor ibland.

Ska man ge upp, bli singel för resten av livet. Blunda när man går ute. Titta sig över axeln och bara önska...

Man kanske har roligare ensam.. Ja man försöker intala sig det ibland. Folk säger att det dyker säkert upp någon snart. Ja så säger ju alla.

Nu undrar ni säkert om jag har några problem eller ser ful ut eller nåt. Jag är en hetl vanlig normal kille. Snäll, go mysig, känslosam, lyckats bra i livet med många mer sidor.

Men men, ja nä, dags att sluta skriva. Du goa tjej som vill dela ett liv med mig.. var är du?


   
Citera

jag har diskuterat det här ämnet många gånger och det roliga är:
tjejer vill inte ha någon "Snäll, go mysig, känslosam" när hon blir upp raggad. Det är först när de är i ett förhållande hon söker efter de egenskaper som du beskriver.
Jag och många med mig söker något intressant och med intressen eller åsikter likt ens egna, men främst intressant!
Sök efter någon i ditt eget intresseområde så att ni har något gemensamt, och visa att du har en annan sida än bara toffel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sött att vara 27, känna sig ensam och skriva av sig på um


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

E inte du lite för gammal för den här sidan ?[blush][y]


   
SvaraCitera

Inga kontaktannonser killen, bryter mot reglerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns vem då ??


   
SvaraCitera

E_Sundberg:

tjejer vill inte ha någon "Snäll, go mysig, känslosam" när hon blir upp raggad. Det är först när de är i ett förhållande hon söker efter de egenskaper som du beskriver.

shit det är ju hur sant som helst! Lyssna på henne jokern!

ingen annan:

E inte du lite för gammal för den här sidan ?[blush][y]

jag är 26 [blush] men man räknas som ungdom fram till 26 (får rabbater överallt etc)


   
SvaraCitera

ingen annan:

E inte du lite för gammal för den här sidan ?[blush][y]

det komiska är att jag tänkte som du: Är han inte lite för gammal för den här sidan? Men så kom jag på att jag sj e typ lika gammal [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

jag är 26 men man räknas som ungdom fram till 26 (får rabbater överallt etc

dörrhandtaget:

det komiska är att jag tänkte som du: Är han inte lite för gammal för den här sidan? Men så kom jag på att jag sj e typ lika gammal

Det är lite kul, men jag har alltid tänkt att 25 är maxåldern på um, vet inte varför[blush][blush]

Ok, man är för gammal om man är över 30 iaf. då känns det bara konstigt att man sitter framför datan och um liksom[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jake Smith:

Inga kontaktannonser killen, bryter mot reglerna.

gö re ju inte, ja har skrivit många så de så!


   
SvaraCitera

ingen annan:

Ok, man är för gammal om man är över 30 iaf. då känns det bara konstigt att man sitter framför datan och um liksom[rolleyes]

ja det håller jag med om! då avreggar jag mig [crazy]


   
SvaraCitera
smisk

Förhållanden förstör bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Förhållanden förstår bara.

va ?? menar du?


   
SvaraCitera
smisk

Fabbe:

va ?? menar du?

skulle stått förstör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

då avreggar jag mig

men det är lite tråkigt samtidigt[cute]


   
SvaraCitera