Aviseringar
Rensa alla

Finns det någon du verkligen inte tycker om (hatar t.o.m.)?


Ämnesstartare

För mig är det min pappa. Han har varit hård och kritiserande mot mig i min barndom och det har skapat konsekvenser för mig senare i livet då min självkänsla och självförtroende har tagit mycket stryk på grund av hans dåliga beteende.


   
Citera

Ja, jag hatar typ alla...


   
SvaraCitera

Folk som inte är smarta


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Folk som inte är smarta

det är du inte heller, man är smart då man fattar att alla inklusive man själv dumma.


   
SvaraCitera

nä                   


   
SvaraCitera

widediaper:

det är du inte heller, man är smart då man fattar att alla inklusive man själv dumma.

Well jag hatar ju mej själv 


   
SvaraCitera

Åsnesson och resterande skräp till kollegor/kamrater/whatever han har. Djävla kackerlackor...

Hjärta


   
SvaraCitera

Oh ja. Mike Ashley.


   
SvaraCitera
theooz

nää 


   
SvaraCitera

Folk som raggar på någon som är gift och inte vågar säga något men måste svara tillbaks, familj som jobbar på samma jobb. En som trodde jag var bästa kompis till den. Fjortisar som efter en lång tid visar sig vara väldigt trevliga och prata med efter skolan, de har alltid vart först som kommit fram och pratat. 

Bae soo bins ögon. 
Jack black för han är med i jumanji, såklart. Dolly parton för jag gillar inte hennes joddlande men tyckte hon var intressant som person. 
Den där lärararen i Harry Potter som har rosa kläder, dolores? 
Dobby för alla tycker dobby är så söt. Tillverkaren till bjd dockor och monster high. 

Robin hood och bläckfisken i ariel för jag var rädd för henne men samtidigt tyckte hon var inspirerande precis som den onda i Anastasia. Anastasia för hon finns på riktigt och jag ville vara som henne när hon hittade speldosan. Men mest av allt hatade jag hennes mormors väninna som blev kär i den ena killen, störde mig på hennes lugg. 

Hatar hunden i pocahontas som fastnar i stocken och alltid satt i badkaret och lekte med såpbubblor för det ville jag med. 

Hatar katten i den otroliga vandringen för om det var människor istället för djur hade jag velat vara den katten.

Vem hatar jag mer... en kille på Instagram som bytte från lolita till emo på bara en dag och tog bort kontot med fairykei bilderna, onödigt och ta bort när det är kul att se skillnaden. Samma sak med sångaren i emobandet som också tog bort hans gamla bilder. 

hatar dessa som jag vet jag att jag älskar men låtsats hata och som man inte vet om den är snygg eller ful.  
(kommer nog på mer efterhand)


   
SvaraCitera

Hatar att jag var kär i mina mobbare och att jag var rädd för niorna när de var trevliga och hälsade.


   
SvaraCitera

theooz:
nää 

Tänk positivt, det är roligare att hata så de blir argument! Var glad och hata.


   
SvaraCitera

Hatar att man inte får säga hata. 


   
SvaraCitera

SDniklas:
Oh ja. Mike Ashley.

Vem då, dare?


   
SvaraCitera

Alla i vänsterpartiet och deras kommunist-svin till väljare Party


   
SvaraCitera