Aviseringar
Rensa alla

Finns det någon etnicitet ni aldrig skulle dejta?


Ämnesstartare

Om ja vilken? Och varför?


   
Citera
Ämnesstartare

Vill ej dejta människor med vissa egenskaper, d har ej med etnicitet att glra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Östasiater, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Östasiater, typ.

Vf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spindlar 


   
SvaraCitera

Orsimer.


   
SvaraCitera
time
 time

Schism:
Spindlar 

Hjärta

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Vf

Totalt ytlig preferens.


   
SvaraCitera

Om någon så är de allra flesta från Indien och mongoler och vissa vietnameser men oavsett etnicitet så personer som jag inte tycker är snygga och tyvärr tycker jag att många från de länder som jag nämnde som jag tycker är mindre attraherade eller inte alls men det har inte med att de kommer från det landet. Det har med att de råkar vara oattraktiva i mina ögon, inte alla men väldigt många.
Sorry om det uppfattas som att jag är rasist men det är så jag tycker.


   
SvaraCitera

Schism:
Spindlar 

+1 ja de är rätt oattraktiva!

Proteus:
Orsimer.

+1 XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm indierrrr


   
SvaraCitera
mynona

Det finns det säkert rent ytligt sett, om man tänker på att utseendet ju är legitimt viktigt i en relation där sex förväntas ingå, men kan spontant inte komma på någon nu. Inom varje etnicitet lär det ju finnas folk man kan attraheras av, utseendet varieras ju så mycket individuellt i vilket fall, och jag antar att de drag som bildar den utseendetyp man dras till säkert är mindre vanligt inom vissa grupper, men det är inget jag har tänkt så mycket på.


   
SvaraCitera

Orcher, de har fan inget hyfs


   
SvaraCitera

mynona:
Det finns det säkert om man tänker på att utseendet ju är legitimt viktigt i en relation där sex förväntas ingå, men kan spontant inte komma på någon nu. Inom varje etnicitet lär det ju finnas folk man kan attraheras av, utseendet varieras ju så mycket individuellt i vilket fall, och jag antar att de drag som bildar den utseendetyp man dras till säkert är mindre vanligt inom vissa grupper, men det är inget jag har tänkt så mycket på. 

Tumme upp


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Orcher, de har fan inget hyfs

Lite hyfsade är de väl? i annat fall +1


   
SvaraCitera