Aviseringar
Rensa alla

finns det någon mer??


Ämnesstartare

Jag har sedan ett halvår tillbaka en cancerform som kallas ryggmärgscancer eller 1:a gradens leukemi.
Den började i ryggmärgen sedan ut till benmärgen och sitter nu slutligen i en del av blodomloppet.

Jag plågas ganska mycket utav den fastän jag tar cellgifter. Hela mitt liv har förändrats och jag är inte mig själv längre. Jag är rädd för att tappa kontrollen helt vilket jag inte vill eftersom jag har några små saker i livet jag gärna vill vara kvar hos.

Jag undrar nu om det kanske finns någon mer som lider av antingen samma sjukdom eller någon liknande. Någon som plågas lika mycket som jag och vill prata.

[love]


   
Citera

Aw. [sad] Känner en, men hon är frisk nu.


   
SvaraCitera

En av mina kusiner har haft.


   
SvaraCitera

min halv-kusin har dött av det, hon var 7 år.


   
SvaraCitera

Förlåt, men det är lite komiskt eftersom jag precis önskade mig cancer.

Men det är synd om dem som drabbas som inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Förlåt, men det är lite komiskt eftersom jag precis önskade mig cancer.

damn girl. Varför? [confused]


   
SvaraCitera

lellepuff:

damn girl. Varför? [confused]

Känns så jobbigt att begå självmord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Känns så jobbigt att begå självmord.

Gör inte det då [love]

Åk till bergen i Japan och meditera, upptäck livet från en annan synvinkel. Eller sälj dig på gatan, kan ju också vara trevligt [cute]
Eller bli hajdykarintruktör :O


   
SvaraCitera

lellepuff:

Eller sälj dig på gatan, kan ju också vara trevligt [cute]

Har tänkt den tanken ett antal gånger.

Men börjar med att tågluffa till Nederländerna när jag har gått ut gymnasiet.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Känns så jobbigt att begå självmord.

Går ju snabbare och är mindre plågsamt?


   
SvaraCitera

Rafflesia:

Går ju snabbare och är mindre plågsamt?

Men man slipper den psykiska smärtan av att ha svikit folk. Det är lättare att dö när man själv inte är anledningen.

Vågar inte bli påkörd eller olyckligtvis falla från ett berg, så jag tror nog att cancer skulle vara det ultimata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men börjar med att tågluffa till Nederländerna när jag har gått ut gymnasiet.

Hash är lagligt i nederländerna [blush]

Tågluffning låter som en fenomenal idé! Ska själv göra det någon gång [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moondevil:

Jag har sedan ett halvår tillbaka en cancerform som kallas ryggmärgscancer eller 1:a gradens leukemi.
Den började i ryggmärgen sedan ut till benmärgen och sitter nu slutligen i en del av blodomloppet.

Många tröstkramar till dig [love] [love] [love]


   
SvaraCitera

lellepuff:

Hash är lagligt i nederländerna [blush]

Precis!

lellepuff:

Tågluffning låter som en fenomenal idé! Ska själv göra det någon gång [rolleyes]

Jo, man finner nog lite mer glädje då.

Men som sagt, vill jag inte göra TS ledsen. Det är sorgligt med folk som råkar ut för sjukdomar, vilka det än är och jag håller tummarna för att det ordnar sig. Är inte så insatt i hur allvarligt olika saker är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vågar inte bli påkörd eller olyckligtvis falla från ett berg, så jag tror nog att cancer skulle vara det ultimata.

ja du får gärna ta över den om du vill!!! jag letade efter en person som kunde hjälpa mig igenom min extremt DÖDLIGA sjukdom! Inte en självömkande person!!!!!

om du nu så gärna vill försvinna så skaffa typ HIV eller nåt och låt bli att gå till doktorn. då dör du iaf så småningom [confused]


   
SvaraCitera