Aviseringar
Rensa alla

finns det någon som cyklat sig ner i vikt?(blivit smalare)


Ämnesstartare

Finns det någon här som cyklat sig ner i vikt på en motionscykel? 🙂

vill veta om det är någon ide att cykla ca 40 min varje dag? för jag vill gå ner i vikt och det är nu...


   
Citera
Ämnesetiketter

Gjorde. Men fann crosstrainern bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Gjorde. Men fann crosstrainern bättre

jaha okej 😛


   
SvaraCitera

Bättre att byta kostvanor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Bättre att byta kostvanor.

vet det. Har iallafall slutat äta kako/chips/godis/popcorn och slutat dricka dricka. svårt att ändra maten eftersom jag bor hos mina föräldrar och dom tkr inte att jag behöver gå ner.


   
SvaraCitera

Ta det lugnt.
Det är dumt att stressa ner vikten.


   
SvaraCitera

Och ja, gör du av med mer än vad du får i dig så kommer du gå ner i vikt, men kanske inte på två dagar.


   
SvaraCitera

PallarInte:

svårt att ändra maten eftersom jag bor hos mina föräldrar och dom tkr inte att jag behöver gå ner.

Va med när mamma/pappa handlar och laga din egen mat. Föräldrar protesterar inte emot att slipa laga mat till dig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

Va med när mamma/pappa handlar och laga din egen mat. Föräldrar protesterar inte emot att slipa laga mat till dig

haha ja det har du ju rätt i 😛


   
SvaraCitera

PallarInte:

bor hos mina föräldrar och dom tkr inte att jag behöver gå ner.

Då behöver du antagligen inte det heller. Sluta med detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Då behöver du antagligen inte det heller. Sluta med detta!

jo dom förstår ju inte att jag gör det för min egens skull för jag mår inte bra av att se ut såhära. därför gör jag nu något åt det.


   
SvaraCitera

PallarInte:

jo dom förstår ju inte att jag gör det för min egens skull för jag mår inte bra av att se ut såhära. därför gör jag nu något åt det.

Du kommer inte må bättre när du går ner, då kommer du bara att hitta andra fel på dig själv [party]


   
SvaraCitera

Panda:

Bättre att byta kostvanor.

Bäst resultat är att göra både och.


   
SvaraCitera

PallarInte:

jo dom förstår ju inte att jag gör det för min egens skull för jag mår inte bra av att se ut såhära. därför gör jag nu något åt det.

Nej. Må bra gör du av att äta nyttigt och av att skaffa sig ett bättre självförtroende!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Nej. Må bra gör du av att äta nyttigt och av att skaffa sig ett bättre självförtroende!

självförtroende med denhära kroppen? nej det kommer jag aldrig att få. jag föröker att acceptera mig mer och mer men går inte så bra.


   
SvaraCitera