Aviseringar
Rensa alla

Finns det någon speciell tanke bakom ditt användarnamn?


Ämnesstartare

Tråden handlar alltså om ditt användarnamn här på ungdomar.se, och hur du kom fram till vad du skulle heta 🙂

griz


   
Citera
Ämnesstartare

blundade och typ slog på rätt tangenter med känn, tyckte S3ON med versaler såg så jävla fett ut, och fett är det ju. vägrar att omregga. Tänker inte ens sälja mitt UM-konto för 100k, så jävla stolt är jag


   
SvaraCitera

Tänkte i följande banor:

Anonymitet, gayighet, positivt, töntigt men lite najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte ihåg vad jag tänkte, men har haft detta nick i snart 10 år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d liknar mig


   
SvaraCitera
Paseo

brukar heta bailando pga passar min personlighet plus gillar paradisio. men det va upptaget när jag skulle regga så tog en annan låt med paradisio - paseo - som är typ gågata å jag är shopoholic, därav just den låten, och inte ex.vis bandolero. vamos a la discoteca hade jag kunnat heta pga hade kunnat ersätta bailando, gillar att dansa, men ville inte sätta ihop flera ord (visste inte att man kunde ha mellanrum)

lite dålig förklaring soryz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd är en skurkis i en saga. Kort och koncist, tyckte att det lät bra.


   
SvaraCitera
höna

höna... hen....crazy hen taggade en polare sina instagrambilder med en gång å ja ba hahaha galen hönaaaaa lol å sen så låter hanna lite som höna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville heta Isolde först minns jag men det fanns det redan ngn som hette


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heter det på typ allt. Storyn bakom det, soflan för inlogg på skolan. En sommar var vi ett gäng som var med varann de flesta dagarna och han sa sofflis. Tuff i 6:an osv så byter ut S mot ZZ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, ingen egentlig. Jag valde mellan "Tjoho", Tjohej", "Tjolahopp", "Tjoflöjt"... Och det blev Tjohej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte på en Väldigt bra scream sångare som Aaron Matts är en av mina favoriter . 


5 INCREDIBLE SCREAMERS


   
SvaraCitera

Nej du, verkligen inte xD


   
SvaraCitera
reben

kallas för d va ju passande


   
SvaraCitera

Har fått mitt andranamn efter en av värdens häftigaste bilar och sånt måste man hedra, plus att lotus elise låter så coolt.


   
SvaraCitera