Aviseringar
Rensa alla

Finns det något motsvarande forum för ungdomar fast utan vänstervinklingen och liberalismen?


Ämnesstartare

Alltså som ungdomar.se fast utan en vänstervinklad och liberal ledning. Flashback är inte samma målgrupp och Fragbite är främst ett spelforum.


   
Citera
Ämnesstartare

Nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misc på bodybuilding.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Misc på bodybuilding.com

Är det inte väldigt många miljöpartister där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Är det inte väldigt många miljöpartister där?

känns osannolikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misc är så fint och skrämmande på samma gång


   
SvaraCitera
time
 time

Känner spontant att Flashback erbjuder en bättre lämpad publik för dina rumptrådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Misc help Arranged Marriag (SRS) (help a brown brah out)"

"Why do woman think life is a fairytale? (srs)"

"Me singing kiss by a rose. Rate me. reps"

Trådstarter från förstasidan. haha måste börja hänga på misc igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Everyone is extremely P.C today

Denna tråd skapades för 3 minuter sedan. Du kan inte hitta en plats mer skräddarsydd för dina önskemål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Känner spontant att Flashback erbjuder en bättre lämpad publik för dina rumptrådar.

Det var inte det jag menade, Ms Smartass. Jag ville bara ha ett forum utan HBTQ-propaganda och en ledning som står längre till vänster än public service.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8chan:

Det var inte det jag menade, Ms Smartass. Jag ville bara ha ett forum utan HBTQ-propaganda och en ledning som står längre till vänster än public service.

Nigga pls.

Vad menar du med HBTQ-propaganda? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Nigga pls.

Vad menar du med HBTQ-propaganda? 

En gissning är att han tex syftar på bloggen eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

En gissning är att han tex syftar på bloggen eller liknande.

Roligt att det är en sådan vänstervriden ledning här när bolaget ägs av riskkapitalister...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Roligt att det är en sådan vänstervriden ledning här när bolaget ägs av riskkapitalister...

Jo, lite ironiskt ändå att var och varannan mod på sajten vill avskaffa kapitalismen och därmed beslagta rikskapitalister och välbärgades resurser. Glad

Sen behöver ju dock multikultivurmande, feminism, "HBTQ-propaganda" osv vara vänster. Finns ju väldigt progressiva liberaler som driver dessa frågor lika hårt som vänstern, men ja.


   
SvaraCitera
Exner

Pungdomar.se

Fråga Aristoteles


   
SvaraCitera