Aviseringar
Rensa alla

Finns det något verktyg


Ämnesstartare

för oss hypokondriker, typ en sökmotor där man kan fylla i sina symptom så plockar den fram en lista på sjukdomar det överensstämmer med?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

google


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

google

är inte alltför effektivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

är inte alltför effektivt

Vågar aldrig googla symptom. Även lite värk i lilltån kan enligt google vara allt ifrån tumörer till varning för en världsinvasion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukvårdsguiden eller vad påhittet nu kallas för där man kan läsa om allehanda sjukdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vågar aldrig googla symptom. Även lite värk i lilltån kan enligt google vara allt ifrån tumörer till varning för en världsinvasion.

Tycker det är skönt att veta att man är dömd till hemska plågor och död, lugnande på något vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sjukvårdsguiden eller vad påhittet nu kallas för där man kan läsa om allehanda sjukdomar

det jag söker finns inte där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fanns en läkarbok i hemmet när jag var liten. Den var jättetjock och stor. Tror att det kanske var någon form av kurslitteratur.
Fanns jättemånga av sådana slag, nu när jag tänker efter.
Men jag var alldeles för liten och ointresserad för att bry mig.
En hade en nysande gubbe i profil på framsidan tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då så då är du frisk [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

det jag söker finns inte där

vadsökerru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

då så då är du frisk [y]

för att funktionen jag söker inte finns, märklig deduktion

isola:

vadsökerru

Livtrasir:

typ en sökmotor där man kan fylla i sina symptom så plockar den fram en lista på sjukdomar det överensstämmer med?


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Livtrasir:

för oss hypokondriker, typ en sökmotor där man kan fylla i sina symptom så plockar den fram en lista på sjukdomar det överensstämmer med?

http://google.com

Livtrasir:

"Symtom" OR "symtom" OR "Symptom" OR "symptom" huvudvärk * kräkningar * yrsel -familjeliv -blogg -ungdomar -expressen -aftonbladet

byt endast ut huvudvärk, kräkningar och yrsel mot dina egna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

byt endast ut huvudvärk, kräkningar och yrsel mot dina egna

Det fungerar om inget annat alternativ finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

typ en sökmotor där man kan fylla i sina symptom så plockar den fram en lista på sjukdomar det överensstämmer med?

men hallå, vilka symptom du vill söka för nu eftersom du inte hittade någonting när du googlade på dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men hallå, vilka symptom du vill söka för nu eftersom du inte hittade någonting när du googlade på dem

har pga erfarenhet inte brytt mig om att försöka googla


   
SvaraCitera