Aviseringar
Rensa alla

finns det några bra indies på ungdomar?


Svårt att få svar på det här, eftersom om man frågar en indietyp om denne är en indietyp, så kommer denne svara nej när han står där med sin lilla tygpåse, oversizad "vintage" mormorströja o tajta jeans. Lite som att fråga en fjortis om hon är fjortis.


   
SvaraCitera

ni är alla hemska.


   
SvaraCitera

Håkan hellström är inte indiependent (ursrunglig betydelse), eftersom han släppt skivor på bl.a. Virgin, EMI och universal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAST JAG MENAR INTE SÅ SOM ATT VARA INDIEPENDENT ELLER NÅGOT. JAG VET DET ÄR FEL MEN DET ÄR SVÅRT ATT FÖRKLARA ANNARS.

SLUTA VARA SÅ JÄVLA PRETTO ERA JÄVLA BESSERWISSERS.


   
SvaraCitera

ska kalla dig fjolläckeljävel i framtiden. jag menar inte som att du är fjollig, bög eller äckel, men du förstår nog vad jag menar och det är svårt att förklara närmare.


   
SvaraCitera

Axo_:

gnäll

se mitt första inlägg.
Är DU indie?


   
SvaraCitera

Indie är sämst.


   
SvaraCitera

Hur jävla indie är håkan hellström? Han släpper väl för EMI? Och samma med broder daniel.

Nä ska're kallas indie får det vara indie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Är DU indie?

Ja! Det är inte samma sak med fjortis. Fjortis är typ ett skällsord. Det är inte indie.

KingGurka:

Hur jävla indie är håkan hellström? Han släpper väl för EMI?

Sjukt oindie. Men många som vill vara indie lyssnar på Håkan!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

iosib:

ska kalla dig fjolläckeljävel i framtiden. jag menar inte som att du är fjollig, bög eller äckel, men du förstår nog vad jag menar och det är svårt att förklara närmare.

Jag skulle kalla dig sämst. Och då menar jag sämst. Tror inte jag behöver förklara närmare.


   
SvaraCitera

Axo_:

Jag skulle kalla dig sämst. Och då menar jag sämst.

varför menar du inte independent när du säger indie, då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

varför menar du inte independent när du säger indie, då?

Image


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Axo_:

bild

är relaterad hur?


   
SvaraCitera

älskar erat gnatande i denna tråd, bitska små gossar. [smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är inte indie, jag är ball !


   
SvaraCitera