Aviseringar
Rensa alla

Finns det några bra tjejer där ute?


Ämnesstartare

Tja! Jag är en kille på 16 år och har precis börjat gymnasiet. Jag har inte haft något förhållande på ett flertal år. Jag får en del blickar från tjejer, så jag skulle inte kalla mig själv ful precis. Men vet inte direkt vad jag ska göra. De flesta tjejerna väljer oftast killar som är idioter. Jag är ganska blyg utav mig, men när jag väl börjar lära känna personen/personerna blir jag mycket mer social. Jag tycker inte om att prata skit om någon, om man har någonting att säga bör man säga det framför personen istället. Jag kan bli lite mer nervös när jag pratar med en tjej. Men det brukar jämna ut sig senare. Jag skulle inte tro att någon är kär i mig precis. Jag brukar bli mycket mer social när jag får lite alkohol i mig (nej jag dricker inte mycket). Men till den slutgiltiga frågan: Är det någonting jag kan göra för att hitta en bra tjej som inte är en sån som väljer idioter? [tard]

Jag vill helst inte ha något trolling/flaming/idioti i denna tråd.


   
Citera

Du riskerar inte att bli "vald" av dessa tjejer om du själv inte är någon idiot, så du borde väl ha ditt på det torra, om så. [crazy] Vad menar du med "idioter", mer precist?

Nej, men, utsidan förtäljer inte hur människor beter sig, så mycket. Du kan lära känna många tjejer. Du kan gå med i någon klubb eller förening behandlar någonting du är intresserad av, om du har några särskilda intressen. Där kan du säkert hitta någon tjej att bli kamrat eller mer med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Vad menar du med "idioter", mer precist?

Sådana som dricker varje helg, tar droger, röker som en 50+ tant.


   
SvaraCitera

Wezc:

Sådana som dricker varje helg, tar droger, röker som en 50+ tant.

Jaha. Klart du kan hitta tjejer som inte dras till sådana. Det tror jag uppriktigt sagt att de allra flesta tjejer inte gör, faktiskt.

Det är mest under högstadiet som sådant beteende ofta är förknippat med social status, det där kommer sjunka i rang under gymnasiet, skall du se...


   
SvaraCitera

självklart finns det bra tjejer [smile] vet inte om jag kan komma med så mycket tips. men gå fram och prata med tjejer. vi uppskattar det. vad har du att förlora? skulle hon inte vara intresserad så skadar det ju ändå inte att ni snackat en stund [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Det är mest under högstadiet som sådant beteende ofta är förknippat med social status, det där kommer sjunka i rang under gymnasiet, skall du se...

Jag vet om att det finns sådana personer, de flesta utav dem går i IV. Min äldre bror är en sån person. En person som jag hatar med andra ord. Tro mig, när jag säger hatar. Men nog om honom. [chocked]


   
SvaraCitera

Wezc:

En person som jag hatar med andra ord.

Varför hatar du sådana personer?


   
SvaraCitera

nej sånt finns ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Varför hatar du sådana personer?

Vad är det att gilla? Dom beter sig på ett sätt som inte är rätt. De tittar ner på folk som inte är som dom.


   
SvaraCitera

Wezc:

De flesta tjejerna väljer oftast killar som är idioter.

Det är när folk skriver sånt här som jag blir väldigt trött och känner för att inte svara alls.
Sluta dra alla över en kam.

Wezc:

Är det någonting jag kan göra för att hitta en bra tjej som inte är en sån som väljer idioter?

Nej.
Jag vet inte ens vad det är för människor du talar om, eller vad som definierar en bra tjej i dina ögon.


   
SvaraCitera

Wezc:

Dom beter sig på ett sätt som inte är rätt.

Vad är rätt?

Wezc:

De tittar ner på folk som inte är som dom.

Och vad gör du just nu då?


   
SvaraCitera

Wezc:

kille på 16 år

Wezc:

inte haft något förhållande på ett flertal år

oj vad konstigt


   
SvaraCitera

Hitta mig, hihihi [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

oj vad konstigt

Och vad menas med det?


   
SvaraCitera

Wezc:

enhimmelskdrog: oj vad konstigt
Och vad menas med det?

Jaa, vad menar du med det ?


   
SvaraCitera