Aviseringar
Rensa alla

finns det några djurrättsaktvister här?


använd människor istället tex fångar eller folk som vill tjäna pengar istället för djur


   
SvaraCitera

Angelize:

använd människor istället tex fångar

Som Mengele? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

dig själv

Angelize:

folk som vill tjäna pengar

ja jag har varit med i studier och tjänat pengar. men lycka till att få det godkänt utan djurstudier...

Chapter VIII:

Nej, verkligen inte.

så det är bättre att människor dör än att några djur som är särskillt framavlade för ändamålet och innan de används i djurstudier har det bättre en i princip alla andra djur av den arten sätter livet till.

OF 5:

nej då jag anser att det går emot den naturliga evolutionen använder jag inte mediciner.

du skojar?


   
SvaraCitera

Angelize:

använd människor istället tex fångar eller folk som vill tjäna pengar istället för djur

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

+1

qazedctgb:

men lycka till att få det godkänt utan djurstudier...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

men lycka till att få det godkänt utan djurstudier...

Nu fattar du nog inte riktigt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu fattar du nog inte riktigt..

jag fattade som att du skrev under på vad ho sa har jag fel?


   
SvaraCitera

Människor är de smartaste djuret = vi har rätt att stå högst upp i näringskedjan.

Men sättet vissa behandlar djuren innan dom blir kött och sånt är sjukt. Sen så tycker jag att om man verkligen ska ha djurdörsök så kan man väl åtminstode ha något viktigt, inte de senaste schampot -.- Elr parfym och sånt shit.

Btw vi hade varit på Mars och haft en stad på månen om vi inte spenderade så jävla mycket tid med att skapa reklamer, tv program, nya datorer, spel, film osv [tired] Men vi måste ju verkligen trivas med hur allt är nu -.- Världen håller på gå under. folk bråkar om hudfärger, vad man ska äta och om någon har en pälsjacka.


   
SvaraCitera

Netherlick:

Btw vi hade varit på Mars och haft en stad på månen om vi inte spenderade så jävla mycket tid med att skapa reklamer, tv program, nya datorer, spel, film osv

haha


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag fattade som att du skrev under på vad ho sa har jag fel?

Nej, det har du inte. Det hon och jag menade var att alla försök skulle göras på vissa fångar + folk som ville.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det hon och jag menade var att alla försök skulle göras på vissa fångar + folk som ville.

och då är mitt svar lycka till med att få tillstånd med det... alltså inte från personerna i fråga även att jag tror att det är väldigt få som skulle gå med på att det testas läkemedel på en utan att de har genomgått djurförsök. och när nyheterna kommer ut om att några människor dött av det kommer ingen vilja och ingen få och då har vi inte någon läkemedelsutveckling längre.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

och när nyheterna kommer ut om att några människor dött av det kommer ingen vilja och ingen få

Det är det man har livstidsdömda fångar till. Så kommer det att bli när isola styr världen iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är det man har livstidsdömda fångar till. Så kommer det att bli när isola styr världen iaf.

jo för det lär ju folk i största allmänhet gå med på? det är ju nämligen så att våra livstidsstraff inte i närheten varar en livstid utan det är bara ett sett att slippa sätta ett datum...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jo för det lär ju folk i största allmänhet gå med på? det är ju nämligen så att våra livstidsstraff inte i närheten varar en livstid utan det är bara ett sett att slippa sätta ett datum...

isola:

Nu fattar du nog inte riktigt..

isola:

Så kommer det att bli när isola styr världen


   
SvaraCitera

Varför använda andra djur när vi har gott om utvecklingsstörda människor att använda som testobjekt?


   
SvaraCitera