Aviseringar
Rensa alla

finns det nån därute som behöver mig lika mycket som jag behöver den..?


Ämnesstartare

jag behöver prata. jag behöver prata med någon som inte behöver veta vad jag heter för att lyssna, behöver inte veta var jag bor för att prata med mig. lika mycket som nån behöver dig, behöver du någon dig. jag kanske är hopplöst svår ibland men jag ska försöka, jag vill bara prata..


   
Citera

Är du intressant då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag som person kanske inte är intressant. men mina problem kanske är. vad vet jag..


   
SvaraCitera

Prata på.. Det är gratis.


   
SvaraCitera

BRIS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zeppelin - visst är det gratis, men hur gratis och bra är det för en själv när ingen lyssnar..?


   
SvaraCitera

michellehn:

zeppelin - visst är det gratis, men hur gratis och bra är det för en själv när ingen lyssnar..?

Jag lyssnar..


   
SvaraCitera

Skriv här du så får vi se om någon har bra svar.


   
SvaraCitera

<- Dålig på emotionell support [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi alla finns här för dig, för att förhoppningsvis kommer de flesta stötta dig, vi är din pelare, vi fångar dig när du faller, vi låter dig gråta över våra axlar. Du är värd så mycket, du är en underbar person, vem du än väljer kommer de lyssna. Lova att ta hand om dig nu.


   
SvaraCitera

michellehn:

jag behöver prata. jag behöver prata med någon som inte behöver veta vad jag heter för att lyssna, behöver inte veta var jag bor för att prata med mig.

jag lyssnar gärna [smile]


   
SvaraCitera

prata gör ju inget bättre


   
SvaraCitera

michellehn:

jag som person kanske inte är intressant. men mina problem kanske är. vad vet jag..

Känner inte att man får ut så mycket av att leka Dr. Phil. Måste finnas något annat för att göra konverserandet intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara att skriva på här, då kommer fler än en att lyssna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är läskigt, hur en annan ibland kan skriva ner det man känner själv?
Jag lyssnar gärna på vad du har att säga, jag tror att jag kommer förstå dig


   
SvaraCitera