Aviseringar
Rensa alla

Finns det nån här som kan klippa mitt hår?


Ämnesstartare

Gratis! Prövade göra det själv, kort blev det men alldeles för ojämnt...ingen som kan klippa mig om ponera......två veckor?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hår är överskattat. Bara ta en rakapparat och av med allt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wahlTrimmer.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du testat att gå till en frisörsalong och fråga?


   
SvaraCitera

Jag har erfarenhet av att klippa marsvin, men tror inte att det är så stor skillnad. Kan dock bara klippa Nick Carter-frilla. Yay? Nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Jag har erfarenhet av att klippa marsvin, men tror inte att det är så stor skillnad.

<3
skriv detta i en frisörjobbansökan trorru kommer att få jobb på dirren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Har du testat att gå till en frisörsalong och fråga?

Jag var ju hos en igår men det blev inge bra så jag gjorde det själv sen istället, fast då blev det olika längd som sagt.

patrick bateman:
Hår är överskattat. Bara ta en rakapparat och av med allt. 

Njae, gjorde det i våras då det var väder för det men nu fryser man ju sönder. Dessutom ändrar huvudet till en mer avlång form när jag har så, det gillar inte jag. I kort hår (ponera U.S marine) ser jag dessutom krallig ut.

terrormat:
Jag har erfarenhet av att klippa marsvin, men tror inte att det är så stor skillnad. Kan dock bara klippa Nick Carter-frilla. Yay? Nej?

Hur ser en sån ut då? Just nu har jag väldigt kort hår så kanske inte går att klippa en sån på ett bra tag.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Hur ser en sån ut då? Just nu har jag väldigt kort hår så kanske inte går att klippa en sån på ett bra tag.

BLUE.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

BLUE.jpg

Men åhh det är ju han från Backstreet Boys! Tyckte namnet lät bekant, ofta jag inte fattade... Men det kommer nog dröja en månad eller två innan jag kan ha sån frisyr


   
SvaraCitera

Stekaren:

Men åhh det är ju han från Backstreet Boys! Tyckte namnet lät bekant, ofta jag inte fattade... Men det kommer nog dröja en månad eller två innan jag kan ha sån frisyr

Lugnt, hör av dig så fixar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste också klippa mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Också kört själv med saxen ett par gånger, man ser inte att det är ojämnt när man har massa hårprodukter i! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska jag ha för frisyr?

Sist jag klippte mig så det ut så här. Men funderar på att klippa kortare nu.

DSC07500.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! Min syster klippte mig en gång när jag var liten. Det blev inte så snyggt. Vissa ställen var det 5 cm o andra en halv... Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har klippt min lugg själv! 🙂 blev skitbra:)


   
SvaraCitera