Aviseringar
Rensa alla

Finns det naturnära killar?


Ämnesstartare

Hejsan!
Jag kan intearrow-10x10.png sluta undra om det finns så kallade "naturnära" killar?
Själv har jag bara hört snacket om sådana tjejer, men det måste väl finnas killar också?

Typ killar som gillar djur, natur och vara utomhus- ah sådana saker. (För mycket för att skriva ut)
Eller kanske ni bara intearrow-10x10.png vågar erkänna att ni gillar sånt... Hmm?

Menar intearrow-10x10.png att det är något fel på folk som sitter vid datorn hela dagarna! Bara att det känns som att man genast blir sedd som en barnrumpa för att man gillar att göra saker som inte involverar att sitta hemma eller gå på fester och supa, så undrar hur stor chansen är att faktiskt träffa någon med samma intressen.

Haha, nej men skriv om ni har något svar! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

nä d 1 myt


   
SvaraCitera
Draug

självklart finns dom, skulle själv säga att djur och natur e bra mycket mer givande än vad  människor är många gånger.


   
SvaraCitera

Mattias Klum


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

beroende på vart man letar går det att hitta olika människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar vissa djur, all natur och att vara utomhus i alla väder

Mvh


   
SvaraCitera
Kudhos

Klart det finns. Gäller bara att leta på rätt platser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är mysigt att plocka bär i skogenRodnar


   
SvaraCitera

"Typ killar som gillar djur, natur och vara utomhus- ah sådana saker. (För mycket för att skriva ut)"

hihi det är inte det som jordnära betyder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej mannens ande strävar ständigt bort ifrån sin natur o ut i det okända i en fraktalsekvens av fortlöpande identitetsklyvningar

acid


   
SvaraCitera

bonnapöjkar finns ju. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag finns


   
SvaraCitera

Varje sommar bor jag i en stuga utan elektricitet och sånt skit o där sitter vi o hugger ved och bastar hela dagarna fan va jag längtar <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jovisst, bara lite omständigt att ta sig ut till naturen när man bor i en storstad.


   
SvaraCitera

rasta killar är väl ganska "naturnära" om dom har sina dreads för sin religion och inte för utseendet, hela religionen går liksom ut på att va naturlig


   
SvaraCitera