Aviseringar
Rensa alla

Finns det tjejer som gillar analsex?


Ämnesstartare

Jag är inte intresserad!

BetterThanAverage:

Ja, tjejer har precis som killar en G-punkt som går att komma åt genom analen, dock är det fler som ogillar det skulle jag gissa

källa? dockär det sant att både tjejer och killar har mycket känsel runt själva analen, som säkert kan bidra till att även tjejer kan njuta av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea Marie:

källa?

Har inte direkt sparat källorna. [rolleyes] Alltså, tjejer har inte G-Punkten i röven men den går att stimulera genom både fittan och analen. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BetterThanAverage:

Alltså, tjejer har inte G-Punkten i röven men den går att stimulera genom både fittan och analen.

jasså? knäppt, jag trodde g-punkten på tjejer satt på ovansidan av slidväggen, då måste ju typ kewken trycka så hårt mot slidväggen att den undre slidväggen tränger in i den övre så att någon form av skönt uppstår..[rolleyes]fan vad äckligt det lät...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det Är skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea Marie:

fan vad äckligt det lät...

Haha, en aning. [crazy] Alltså jag förstod inte själva mekaniken helt och hållet men gick iaf att stimulera G-Punkten genom analen ifall man kom tillräckligt långt in typ. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BetterThanAverage:

Alltså jag förstod inte själva mekaniken helt och hållet men gick iaf att stimulera G-Punkten genom analen ifall man kom tillräckligt långt in typ.

what? långt in då kommer man ju längre upp i tarmen och det är ju långt ifrån g-punkten?? g-punkten sitter inte så långt in i tjejen... låter helskumt tycker jag.. skulle inte lita på dom källorna, tror dock på det som jag skrev i början.. Har tjejer sagt detta till dig? eller någon forskare i sexologi? eller har du helt enkelt hört det på internet någonstans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea Marie:

what? långt in då kommer man ju längre upp i tarmen och det är ju långt ifrån g-punkten?? g-punkten sitter inte så långt in i tjejen... låter helskumt tycker jag.. skulle inte lita på dom källorna, tror dock på det som jag skrev i början..

Källor på Internet mestadels. [crazy] Typ forskningsgrejer, bloggar från folk som jobbar med sånt också och liknande grejer. Har tyckt att de verkat trovärdiga men man vet ju aldrig. [rolleyes]

Men har även haft det med tidigare flickvän och enligt henne kom man åt en upphetsande punkt när man tryckte långt in, men det kan ju iofs bara vara just hon som gillade det. [rolleyes]

Men skitsamma hur det går till rent tekniskt egentligen, hit med dig och ner med byxorna så ska jag visa att det stämmer. [wink][wink][wink][wink][wink][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

OM det finns?

Självklart!
Jag vett endel bara här på UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BetterThanAverage:

Men skitsamma hur det går till rent tekniskt egentligen, hit med dig och ner med byxorna så ska jag visa att det stämmer.

gud vad du påminner om en porrig kompis till mig.. du råkar inte heta mathias?

BetterThanAverage:

åt en upphetsande punkt när man tryckte långt in,

kan ju också vara att penisroten är mer grov och då så kommer killen åt att trycka på tjejens g-punkt?

BetterThanAverage:

Har tyckt att de verkat trovärdiga men man vet ju aldrig.

finns bevis för väldigt mycket på internet, säkert också väldigt många (tex killar som vill få sin ovilliga flicka att pröva) som vill ha bevis på att tjejen kan ha det skönt osv. Jag tror det är väldit inviduellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea Marie:

gud vad du påminner om en porrig kompis till mig.. du råkar inte heta mathias?

Haha, nej Isak. [cool] Men är minst lika porrig alltså... [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]

Linnea Marie:

kan ju också vara att penisroten är mer grov och då så kommer killen åt att trycka på tjejens g-punkt?

Ehhh, min är typ lika hela vägen iaf. ;/ Utom ollonet då...

Linnea Marie:

finns bevis för väldigt mycket på internet, säkert också väldigt många (tex killar som vill få sin ovilliga flicka att pröva) som vill ha bevis på att tjejen kan ha det skönt osv. Jag tror det är väldit inviduellt.

Mjo iofs, aja skitsamma. [crazy] Finns tjejer som gillar det iaf. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BetterThanAverage:

Men är minst lika porrig alltså...

hur kan en kille som lägger energi på tio smileys vara annat?[crazy]

BetterThanAverage:

Ehhh, min är typ lika hela vägen iaf. ;/ Utom ollonet då...

wow, tack för den informationen^^ Dold text: tack så mycket[blush]

BetterThanAverage:

Finns tjejer som gillar det iaf.

hehe, ja se bara på gurkmeja[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea Marie:

hur kan en kille som lägger energi på tio smileys vara annat?[crazy]

Öseriös kanske? [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

Linnea Marie:

wow, tack för den informationen^^

Hahaha xD

Linnea Marie:

Dold text:

Och du kallar mig pervers. ;/

Linnea Marie:

hehe, ja se bara på gurkmeja[rolleyes]

Eh, hon är äl typ fejk? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såååååå mkt bättre än vanligt sex. älskar det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar det.


   
SvaraCitera