Aviseringar
Rensa alla

Finns det unga tjejer som inte är rakade mellan benen?


Fkpaw:
fast sånt får man la fan säga eller? Är la jämförbart med att säga typ att poliser är idioter? eller lika breda saker. Låter ju astöntigt att ta bor en kommentar som media folk är slynor? forumet är ju rå kristet, eller time i det här fallet.

Är time kristen? 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Är time kristen? 

ditt autistiska face kan stänna där det är, orkar inte med idioter


   
SvaraCitera

Fkpaw:

ditt autistiska face kan stänna där det är, orkar inte med idioter

Autistiskt ansikte?


   
SvaraCitera

Fkpaw: autistiska face

aspergerfasoner?? 🙁


   
SvaraCitera
reben

hallå jag tycker inte heller det är så kul att bli kallad slyna men både den diskussionen samt huruvida time är kristen är väldigt OT. håll er till ämnet!

mvh mod


   
SvaraCitera

S3ON:

aspergerfasoner?? 🙁

Jag har inte asperger. 


   
SvaraCitera
time
 time

Fkpaw:
fast sånt får man la fan säga eller? Är la jämförbart med att säga typ att poliser är idioter? eller lika breda saker. Låter ju astöntigt att ta bor en kommentar som media folk är slynor? forumet är ju rå kristet, eller time i det här fallet.

Nu var det inte "mediafolk" eller någon annan yrkesgrupp som åsyftades, utan tjejer som går mediaprogrammet på gymnasiet. Förutom att det finns massvis med användare på forumet som går mediaprogrammet här (desto mindre poliser) är tillmälen som "slyna" inte heller okej. Och nä, jag är inte kristen, och det behöver man inte vara för att reagera när någon kallar tjejer för slynor/slampor/horor och annat skoj som nedvärderar. Party

Ville bara bemöta det här, nu kan ni återgå till diskussionen, som handlar om rakvanor, och som säkerligen kan diskuteras utan att ta till personangrepp. Superbra! 


   
SvaraCitera
reben

time: massvis med användare på forumet som går mediaprogrammet här

nej för det togs bort med gy11 :$

fan nu var jag själv ot


   
SvaraCitera
Exner

Min erfarenhet är att majoriteten upp till 30 av bägge kön tar bort en del eller allt könshår.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Jag har inte asperger. 

d jag skrev jag inte att du hade :$$$


   
SvaraCitera

time:

Nu var det inte "mediafolk" eller någon annan yrkesgrupp som åsyftades, utan tjejer som går mediaprogrammet på gymnasiet. Förutom att det finns massvis med användare på forumet som går mediaprogrammet här (desto mindre poliser) är tillmälen som "slyna" inte heller okej. Och nä, jag är inte kristen, och det behöver man inte vara för att reagera när någon kallar tjejer för slynor/slampor/horor och annat skoj som nedvärderar. Party

Ville bara bemöta det här, nu kan ni återgå till diskussionen, som handlar om rakvanor, och som säkerligen kan diskuteras utan att ta till personangrepp. Superbra! 


   
SvaraCitera

Fkpaw: ditt autistiska face

hörru, det där är kränkande 
finns folk här med autism


   
SvaraCitera

varför hamnar time alltid i bråk? Galen


   
SvaraCitera

time:

Nu var det inte "mediafolk" eller någon annan yrkesgrupp som åsyftades, utan tjejer som går mediaprogrammet på gymnasiet. Förutom att det finns massvis med användare på forumet som går mediaprogrammet här (desto mindre poliser) är tillmälen som "slyna" inte heller okej. Och nä, jag är inte kristen, och det behöver man inte vara för att reagera när någon kallar tjejer för slynor/slampor/horor och annat skoj som nedvärderar. Party

Ville bara bemöta det här, nu kan ni återgå till diskussionen, som handlar om rakvanor, och som säkerligen kan diskuteras utan att ta till personangrepp. Superbra! 

ah jag glömde bort att trådskaparen bara undra över tjejer


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:
varför hamnar time alltid i bråk? Galen

Det är inte bråk, jag gör mitt jobb och måste ibland förklara varför jag valt att ta vissa beslut. Inga konstigheter.


   
SvaraCitera