Aviseringar
Rensa alla

Finns inget för mig här


Emer
 Emer
Ämnesstartare

Audi :
Du har ju en ny chans på gymnasiet sen. Försök träna upp dina social skills så mycket du kan tills då och skaffa lite hobbies så du har gemensamma intressen med andra så borde det lösa sig. 

Tack 🙂


   
SvaraCitera
Emer
 Emer
Ämnesstartare

Algot:

Skapa en youtube kanal och engagera dig där, måste ju inte vara en kanal där du visar ditt ansikte. Jag t.ex har en youtube kanal där jag "promotar" house music. Det är lättare om man har något intresse liksom.

Just en youtube kanal, eller sociala medier överhuvudtaget? Menar du för att ha en hobby som distraherar?


   
SvaraCitera
Emer
 Emer
Ämnesstartare

Cobrak:
se till att tillbringa tid med den vännen du har och ta nya tag på gymnasiet, å som andra nämnt: är det svårt att faktiskt få kontakt med de i ditt område så kanske du ska vidga din umgängeskrets genom just intressen. brukar vara lätt att vibea med likasinnade via nätet dessutom

Tack, ska tänka på det Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Emer
 Emer
Ämnesstartare

123fendas:

Jag går i gymnasiet, och jag har inte fått kontakt med någon över huvud taget!

Ajdå, min största rädsla... 


   
SvaraCitera
Algot

Emer:

Just en youtube kanal, eller sociala medier överhuvudtaget? Menar du för att ha en hobby som distraherar?

Ja, just en youtube kanal. Sociala medier kan också vara bra men för mig funkar youtube bäst. Om du vill ha tips hur man gör så finns jag här 🙂


   
SvaraCitera
Emer
 Emer
Ämnesstartare

Algot:

Ja, just en youtube kanal. Sociala medier kan också vara bra men för mig funkar youtube bäst. Om du vill ha tips hur man gör så finns jag här 🙂

Tack, jag ska fundera på det 🙂


   
SvaraCitera