Aviseringar
Rensa alla

Finns inget värre än inställda planer [zzz]


Ämnesstartare

Haatar att ha fixat mig, sen så ändras planerna, o man vill ej att de ska ändras, man vill att de man bestämde först ska gälla. Jääääävla piss. [mad][mad] Ska jag sitta inne helt outfittad o sminkad ???? Uh uh dont think so...what 2 do? [tired][tired][tired][tired]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ut och jogga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

ut och jogga

nää. e taggad för party inte workout.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

what 2 do?

visa dig på tiny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

visa dig på tiny

läänka då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är därför man inte ska beblanda sig med andra vetu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

läänka då

http://tinychat.com/ungdomarse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är värre när man planerat något, så blir det inte av och man ändrar något, sen blir det första man planerat av ändå[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

är värre när man planerat något, så blir det inte av och man ändrar något, sen blir det första man planerat av ändå[sad]

Jaa, sant... o just det hände nu XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jaa, sant... o just det hände nu XD

haha så typiskt[sad] så nu har folk du planerat saker med, gör det du planerat utan att du är med i det?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

haha så typiskt[sad] så nu har folk du planerat saker med, gör det du planerat utan att du är med i det?[sad]

Alltså, jag var hemma o slappa o kolla på film, sen säger en Hej vill du * då säger jag ok då. Fixar mig då säger denne Men jag kmr senare 38383838 timmar senare Då säger jag Ok *suyckar*** pga har ställt in slappmode mot nått annat...............sen nu 934949494 timmar senare svarar denne inte....men sen svara den. [crazy] o nu ska vi göra det vi planerat hehe

känns så ovärt o gå ut såhär sent [tired][tired]
[tired][tired][tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

känns så ovärt o gå ut såhär sent [tired][tired]

kan du inte säga att du inte har lust nu då?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller blir det fel nu när hon har tagit så lång tid på sig att fixa sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kan du inte säga att du inte har lust nu då?[cute]

Fast jag har lust pga har ju fixat mig, dock trist att gå ut så sent på krogen de stänger ju tidgt o så e det inträde [mad][mad][mad][mad][mad]

Men det är fortf irriterande när nån säger att vi ska ses nu men sen ändras det till flera timmar senare [no-no] *grr*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fast jag har lust pga har ju fixat mig, dock trist att gå ut så sent på krogen de stänger ju tidgt o så e det inträde [mad][mad][mad][mad][mad]

Men det är fortf irriterande när nån säger att vi ska ses nu men sen ändras det till flera timmar senare [no-no] *grr*

haha ja, väldigt ovärt att behöva betala när det snart stänger[crazy] men du kan ju annars bara fixa dig för dig själv, vara fin för dig själv hemma liksom[cute]

säg att ni skall träffas snart, sen träffas ni imorgon, gäller att vara värst liksom[wink]


   
SvaraCitera