Aviseringar
Rensa alla

Finns oskulden?


Ämnesstartare

enligt mig så gör den inte det, jag tycker att man kan vara väldigt mogen sexuellt sett även fast man inte har haft sex med någon, kvinnor har ju slidkransen, men den är ju liksom bara teoretiskt sett oskuldsfaktor, man kan ju spräcka den på många sätt oh vis, onani/tamponger osv, så jag tror inte det riktigt finns någon omg omg jag hade sex för första gången, för om man är mogen nog så är det helt okej endå.

samma med det där att man oftast vill ha sex för första gången med någon som inte har haft sex, det är ju lite korkat, för det är väl bara bra att ha sex med någon som är erfaren, eller hur?


   
Citera

Öh. Ja den finns.


   
SvaraCitera

sluta fundera på sånt där 🙁


   
SvaraCitera

Slidkransen? HAHAHHA


   
SvaraCitera

Den finns ju som, en symbol. Eller va satan de kallar det. Men du fattar vad jag menar [cool]


   
SvaraCitera

KALASPUFFAR:

man kan ju spräcka den på många sätt oh vis

KALASPUFFAR:

tamponger

har svårt att tro att den skulle spricka av en tampong...


   
SvaraCitera

Man spräcker inte den, man töjer ut den.


   
SvaraCitera

Använder tamponger, jag har inte förlorat min oskuld till de.


   
SvaraCitera

[zzz]: är ungefär vad jag tycker om det här


   
SvaraCitera

[rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

Mja, man bör ju inte känna skuld för att man har haft sex så på så vis finns den väl inte.


   
SvaraCitera

är bara en dumhet som fjortisar hittat på för att få folk att stressa ännu mer. som om inte alla hade tillräckligt med problem redan....


   
SvaraCitera

undertow:

är bara en dumhet som fjortisar hittat på för att få folk att stressa ännu mer. som om inte alla hade tillräckligt med problem redan....

Jajo, fjortisar ciderknullar ju, de kanske inte kommer ihåg nånting, men nog känner de det..


   
SvaraCitera

Det är väl olika för alla. Vissa tycker att det är en stor grej att ha sex första gången, andra tycker inte att det är något speciellt.
Precis som vissa hävdar att det är bäst att ha sex med någon som haft sex förut och andra att det är bäst att ha sex med någon som är lika oerfaren som en själv.

Min åsikt: Ha sex med den du tycker om och jaga inte upp dig.


   
SvaraCitera

Dead Art:

Den finns ju som, en symbol. Eller va satan de kallar det. Men du fattar vad jag menar

isola:

[rolleyes][rolleyes]

Kan du inte bekräfta att det finns nåt i det jag skrev, börjar bli nervös [sad]


   
SvaraCitera