Aviseringar
Rensa alla

Finns Sport-BH för män?


Ämnesstartare

Hejhej!

Vill först säga att jag är fult seriös.
Jag undrar som rubriken lyder, finns dessa BH'n till män? Använda när man springer osv.

Har tidigare i livet spelat Is-hockey, Fotbboll och Innebandy samt varit (relativt) professionell boxare ( då var jag 16) men har lagt av med dessa sporter pga div. skador och defekter.
Detta har resulterat i att man förlorat mycket muskler som blivit till fett.

Så, finns dessa BH?

Nu har jag ju givetvis inte tuttar som damer, men fan lite chipsisar har man allt fått. Var ute och sprang nyss och tänkte på detta, fan va titsen guppar.

Tack!


   
Citera
Ämnesetiketter

jag har aldrig hört talats om det, men vem vet... använd för kvinnor annars. eller köp något tajt cykellinne typ


   
SvaraCitera
penja

tänkte skriva exakt samma sak som japanen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.timarco.com/se/fel/product?prod=a011326e-bc78-48d8-8e7a-687f6ffa8f23

SportBH för mindre byst kanske? Köp en vanlig annars. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: Text

penja: Text

sicilianmind: Text

Tackar tackar! En fråga till er damer, "hjälper" det nämnvärt med BH eller? Eller guppar det nästan lika mycket? Har aldrig testat fan. Orsaken till att jag skulle vilja ha det är att det ser jävligt pinsamt ut när man kommer där springandes, och folk antar säkerligen vid första anblick att man är kvinna.
Har ju inga D-kupor, men men...


   
SvaraCitera
penja

Armagedda:

Tackar tackar! En fråga till er damer, "hjälper" det nämnvärt med BH eller? Eller guppar det nästan lika mycket? Har aldrig testat fan. Orsaken till att jag skulle vilja ha det är att det ser jävligt pinsamt ut när man kommer där springandes, och folk antar säkerligen vid första anblick att man är kvinna.
Har ju inga D-kupor, men men...

jag tycker att det hjälper. skulle aldrig få för mig att ta en springtur utan, och jag har ganska liten byst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men klart det hjälper, en bra sportbh är guldvärd och som penja skrev - man kan man aldrig få för sig att ta en springtur eller träna utan.

Armagedda:

Tackar tackar! En fråga till er damer, "hjälper" det nämnvärt med BH eller? Eller guppar det nästan lika mycket? Har aldrig testat fan. Orsaken till att jag skulle vilja ha det är att det ser jävligt pinsamt ut när man kommer där springandes, och folk antar säkerligen vid första anblick att man är kvinna.
Har ju inga D-kupor, men men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Men klart det hjälper, en bra sportbh är guldvärd och som penja skrev - man kan man aldrig få för sig att ta en springtur utan.

Okaj! Undra bara, tänkte om det var försvarbart att lägga ut dessa cash om det inte skulle göra stor skillnad - dock låter det ju som det gör det! Fast ni har nog större tuttar än jag 😉
Juste fan, finns det typ extra size för brefaxlade? Kom på nu att det kanske inte är så bra idé då min kropp inte är särskilt kvinnligt byggd. Är bra bredaxlad och bred rygg.
Men tack för att ni tog er tid att svara! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. Inte bredaxlade, men kanske bred rygg. 90A/AA eller 100A/AA som storlek skulle passa. Sedan finns ju också som sagt sportbhar för mindre byst, då kan du testa större storlekar såsom L/XL/XXL osv. Testa dig fram annars för det är svårt för mig att luska ut din bhstorlek eller vilken sportbh skulle passa dig. Lycka till! 

Armagedda:

Okaj! Undra bara, tänkte om det var försvarbart att lägga ut dessa cash om det inte skulle göra stor skillnad - dock låter det ju som det gör det! Fast ni har nog större tuttar än jag 😉
Juste fan, finns det typ extra size för brefaxlade? Kom på nu att det kanske inte är så bra idé då min kropp inte är särskilt kvinnligt byggd. Är bra bredaxlad och bred rygg.
Men tack för att ni tog er tid att svara! 🙂


   
SvaraCitera

Armagedda:

Tackar tackar! En fråga till er damer, "hjälper" det nämnvärt med BH eller? Eller guppar det nästan lika mycket? Har aldrig testat fan. Orsaken till att jag skulle vilja ha det är att det ser jävligt pinsamt ut när man kommer där springandes, och folk antar säkerligen vid första anblick att man är kvinna.
Har ju inga D-kupor, men men...

ja det hjälper verkligen, det trycker ihop fettet så att det inte studsar så mycket!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker om att du gör det som passar dig


   
SvaraCitera