Aviseringar
Rensa alla

finns transpersoner på riktigt?


Ämnesstartare

jag frågar pga att jag aldrig någonsin träffat en sådan individ.. har någon av er gjort det och kan ni isf berätta mer? tycker att det är mycket snack men lite verkstad kjust nu nämligen


   
Citera
NEMI
 NEMI

Anledningen till att du inte sett dem är för att det krävs att du vet att personen är cis eller trans i förväg alternativt ser personen naken.
Punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns en massa på Gran Canaria 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick förbi en häromdan Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Anledningen till att du inte sett dem är för att det krävs att du vet att personen är cis eller trans i förväg alternativt ser personen naken.
Punkt.

om man är blind då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Gick förbi en häromdan Glad

vad sa du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har träffa många när jag var typ 16. tyck vad du vill om det men jag trodde först de var tjejer födda tjejer men fick lite obehag av dem. sen visade de sig att de var födda som killar och hade rätt mycket bröst och rövimplantat, och mycket smink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har visst träffat en kom jag på... härlig individ

personen la in en stöt på mig men jag sa typ "i dont swing that way" då blev den lite ledsen :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vice prästost: den

Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Skeptisk

det*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han/hon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och i London i vissa distrikt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajuste bråkade nästan med en transa också. trodde det var en kille som hade slagit mig innan så sa typ "ey var det du som slog mig eller", men det visade sig vara fel person, en transa som liknade killen som slog mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ aldrig sett i Sverige 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vice prästost:
han/hon

hen


   
SvaraCitera