Aviseringar
Rensa alla

fint<3


Ämnesstartare

Jag har kramat en galet fin person idag. Har kramat honom en gång tidigare också men den här gången var det lite finare. Kramen var lite längre. Nu kommer det dröja ganska länge tills jag får krama honom igen. Ett par månader kanske..

Hur ska jag stå ut?

ÄNDRAT 2011-02-18 20:50
När jag tänker efter gör det inte så jättemycket att vi inte träffas på ett tag. Desto roligare blir det när man väl träffas! Men jag är glad att vi har fått lära känna varandra. Inte jättemycket men inte jättelite heller. Jag är glad för kramen. Det blir fler.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

varför kommer det dröja månader?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krama en kudde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

varför kommer det dröja månader?

Vill inte skriva det här i forumet men om du vill veta så kan jag skriva det i ett mail till dig.

Gibbs:

Krama en kudde.

Det är inte samma sak[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Vill inte skriva det här i forumet men om du vill veta så kan jag skriva det i ett mail till dig.

nää det är lugnt.. men.. tråkigt!! försök ses mer snart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Det är inte samma sak[cry]

parfymera, klä upp och värm den i ugnen.. Det är vad jag gör iaf >.>

Dold text: hardi harr harr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

försök ses mer snart?

vi känner inte varann på det sättet..

Gibbs:

parfymera

Han har ingen parfym[sad]

Gibbs:

klä upp

konstigt

Gibbs:

värm den

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

vi känner inte varann på det sättet..

försök lär känna han mer? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

försök lär känna han mer? 😀

Vi bor väldigt långt ifrån varann och jag vet inte om jag vill lära känna honom mer..Om vi träffades regelbundet skulle det bli så vanligt..om du förstår vad jag menar. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Vi bor väldigt långt ifrån varann och jag vet inte om jag vill lära känna honom mer..Om vi träffades regelbundet skulle det bli så vanligt..om du förstår vad jag menar. [shake]

kanske utvecklas till värsta underbara relationen.. istället för att knappt ha honom alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kanske utvecklas till värsta underbara relationen.. istället för att knappt ha honom alls

Jag vet..men det är svårt. Jag vet inte hur jag ska göra. Kan ju avslöja en sak iaf..vi har gått i samma klass. Men vi har aldrig pratat mycket med varandra, bara lite då och då. Jag har honom som vän på facebook, men vi har inte skrivit något till varandra, än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Jag vet..men det är svårt. Jag vet inte hur jag ska göra. Kan ju avslöja en sak iaf..vi har gått i samma klass. Men vi har aldrig pratat mycket med varandra, bara lite då och då. Jag har honom som vän på facebook, men vi har inte skrivit något till varandra, än.

tycker du ska go for it. men hur kommer det sig att ni kramades idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tycker du ska go for it.

[smile]

Lounge fact:

men hur kommer det sig att ni kramades idag?

det kan jag tyvärr inte skriva här i forumet eftersom någon jag känner kanske läser det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw, vad mysigt[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Aw, vad mysigt

Det var en hejdå kram, men det var fint. [love]
Och jag som inte hade kramat någon ordentligt på ett helt år. Eller jag kramade denna kille några veckor innan jul, men den här gången var det längre.[cute]


   
SvaraCitera