Aviseringar
Rensa alla

Fint (ödet)


Ämnesstartare

FruLiten:

Jaa men ibland händer verkligen saker som.. känns som ödet typ. Varken han eller jag har kontakt med systern så vi är som vilket par som helst typ, men båda är verkligen liksom.. "Hur kunde vi missa varandra i tre år????" och samtidigt känns de som, hade han och jag träffats tidigare hade vi aldrig passat ihop, så ännu en gång känns det som "ödet" som fixade ihop det där haha. + att när han flyttade tillbaka till sverige igen när han var liten, så bodde han granne med min mormor där jag var riktigt ofta så aaa, som de kan gå!

Ja det gör det ibland,  lite läskigt nästan. Men kul och coolt! Varför har ni inte kontakt med henne då om jag får fråga? 🙂 Haha ja jag kan tänka mig känslan, hyfsat weird. Som ödet väntade liksom! tills rätt tillfälle 🙂 Hahaha grymt, snacka om coolt ändå Tumme upp jag gillar lite såna mystiska grejer, det är skojigt! Ska fundera ut om det hänt nåt mer!

elise999: Ja det är fint..

Ibland känns det som att ödet fufflar en hel del med ens liv.

Jaah!! Mycket gladMycket glad haha ja det gör det, har du någon egen personlig händelse? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja det gör det ibland,  lite läskigt nästan. Men kul och coolt! Varför har ni inte kontakt med henne då om jag får fråga? 🙂 Haha ja jag kan tänka mig känslan, hyfsat weird. Som ödet väntade liksom! tills rätt tillfälle 🙂 Hahaha grymt, snacka om coolt ändå Tumme upp jag gillar lite såna mystiska grejer, det är skojigt! Ska fundera ut om det hänt nåt mer!

Jaah!! Mycket gladMycket glad haha ja det gör det, har du någon egen personlig händelse? 

Tyvärr inte, ödet tycker väl inte att det ska inverka på.mitt liv än.


   
SvaraCitera
b1son

saknar msn så mkt
(!WAT)


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Bara om jag har tillåtelse att göra det, annars kan jag ju inte säga. Så vi får se om jag berättar 🙂

hihi du har tillåtelse SötHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Tyvärr inte, ödet tycker väl inte att det ska inverka på.mitt liv än

Haha det kommer nog snart tror jag! 🙂

böghög: saknar msn så mkt
(!WAT)

Haha Tumme upp

sommargåvan: hihi du har tillåtelse

Heej Sommar-G! Hjärta har du sett messet och fb? 😀

kukoxo: ((

There you go.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha det kommer nog snart tror jag! 🙂

Kanske detSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Kanske det

Får hoppas! 🙂


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

sommargåvan:

hihi du har tillåtelse SötHjärta

Har du haft annat UM-konto innan? FörvånadHar för mig att jag också PMat dig, fast då hade jag däremot ett annat konto!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR: Har du haft annat UM-konto innan? Har för mig att jag också PMat dig, fast då hade jag däremot ett annat konto!

Ska jag avslöja namnet? Kan hennes gamla 🙂 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Är det en fin historia? Har ni varit med om likande? 🙂

Ja, med Fasiken!! Hjärta Det var årets mindfuck! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Ja, med Fasiken!! Hjärta Det var årets mindfuck! Party

Så som den jag beskrev? Gud vad coolt! Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Så som den jag beskrev? Gud vad coolt!

Tyyyp! Vi skrev massvis typ 2008-2009, sen tappade vi kontakten, han avreggade och nu när Fasiken dök upp så gillade jag denne jättemycket. Han uttryckte i nån tråd att vi pratat förut så jag PM:ade "Vaaa, vem är du?" Han ville först inte säga, men när jag gissade så gissade jag rätt på första försöket! Var så sjukt! Vi pratade tom på telefon nån gång då, för 5 år sedan, men det minns han inte LedsenBlink Känns fint att ha kontakt igen, gillar Fasiken för fasiken! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Tyyyp! Vi skrev massvis typ 2008-2009, sen tappade vi kontakten, han avreggade och nu när Fasiken dök upp så gillade jag denne jättemycket. Han uttryckte i nån tråd att vi pratat förut så jag PM:ade "Vaaa, vem är du?" Han ville först inte säga, men när jag gissade så gissade jag rätt på första försöket! Var så sjukt! Vi pratade tom på telefon nån gång då, för 5 år sedan, men det minns han inte  Känns fint att ha kontakt igen, gillar Fasiken för fasiken!

Haha ja liknade som bara den ju! Gud vad kul 🙂 Ja det är en väldig fin och speciell känsla typ, gillar såna här ödet-känslor haha. Blir extra speciellt då typ 🙂 Ja fasiken är bra skön faktiskt. Tumme upp


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Heej Sommar-G! Hjärta har du sett messet och fb? 😀

Jadå, finaste du! Hjärta 


   
SvaraCitera

Bell:

Tyyyp! Vi skrev massvis typ 2008-2009, sen tappade vi kontakten, han avreggade och nu när Fasiken dök upp så gillade jag denne jättemycket. Han uttryckte i nån tråd att vi pratat förut så jag PM:ade "Vaaa, vem är du?" Han ville först inte säga, men när jag gissade så gissade jag rätt på första försöket! Var så sjukt! Vi pratade tom på telefon nån gång då, för 5 år sedan, men det minns han inte LedsenBlink Känns fint att ha kontakt igen, gillar Fasiken för fasiken! 

Haha, förstår att du gillar honom. Glad


   
SvaraCitera