Aviseringar
Rensa alla

Firefox och explorer slutar fungera samtidigt. Men startar man om datorn funkar båda


Ämnesstartare

Hej!
Jag hade förut problemet att internet explorer 7 ibland bara slutade fungera. Dock om man startade om datorn fungerade det igen, men lite jobbigt att starta om flera gånger på en kväll.

Då laddade jag ner firefox och tänkte att när explorer inte funkar kan jag köra med firefox och på så vis variera lite mellan dem.

Dock har jag nu upptäckt att när explorer inte fungerar fungerar heller inte firefox. Startar man om datorn funkar dock båda igen.

Någon som har någon idé om vad det kan vara för fel? Och vad jag kan göra åt det?

Jag har en relativt ny dator och med den "ingick" internet explorer 7, så jag har aldrig surfat med explorer 6 på den.

Tack på förhand för svar


   
Citera

hur fungerar det inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man trycker på nåt ställe på en hemsida eller skriver in en ny hemsida så står datorn liksom och söker men det händer ingenting hur länge man än väntar


   
SvaraCitera

sallly:

om man trycker på nåt ställe på en hemsida eller skriver in en ny hemsida så står datorn liksom och söker men det händer ingenting hur länge man än väntar

Det är inte webbläsarna som inte fungerar [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det då?


   
SvaraCitera

testat med IE8? alla uppdateringar installerade från win update?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yes


   
SvaraCitera

yes på vilken fråga?


   
SvaraCitera

Låter snarare som att det är ditt internet som krånglar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yes på båad


   
SvaraCitera

funkar msn när de hänger sig?


   
SvaraCitera

sallly:

om man trycker på nåt ställe på en hemsida eller skriver in en ny hemsida så står datorn liksom och söker men det händer ingenting hur länge man än väntar

låter som om de e webläsaren prova med tex opera crome el safari och se om något av dom funkar

[


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera