Aviseringar
Rensa alla

firttips


Ämnesstartare

hej, jag är 15 årig tjej och skulle vilja ha lite flirttips. Så vad gillar ni killar? Sen skulle jag gärna vilja ha lite kyss tips. själv tycker jag det inte ska va för mycke tunga och saliv.


   
Citera

glöminte:

själv tycker jag det inte ska va för mycke tunga och saliv.

Kyss inte så då, tips klart.


   
SvaraCitera

Jag pussas bara [blush]


   
SvaraCitera

ändra rubriken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ju inte få ryktet som slampa tack.... vad ska jag ändra rubriken till då?


   
SvaraCitera

isola:

Kyss inte så då, tips klart.

vilket ska hon undvika :O? mkt tunga & saliv?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

detberorpå:

vilket ska hon undvika :O? mkt tunga & saliv?

Ja, om det är det hon vill så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, om det är det hon vill så.

men asså en del killar fattar ju inte... Som i helgen strulade jag med en kille som sög ullständigt. Gick därifrån efter två minuter typ... Stackars killen, tror det var hans första strul haha


   
SvaraCitera

glöminte:

men asså en del killar fattar ju inte... Som i helgen strulade jag med en kille som sög ullständigt. Gick därifrån efter två minuter typ... Stackars killen, tror det var hans första strul haha

Vissa gör så


   
SvaraCitera

isola:

Ja, om det är det hon vill så.

Aha, OK
tänkte att det var din åsikt[crazy]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Aha, OK
tänkte att det var din åsikt[crazy]

Tror att de flesta är av den åsikten att de ej vill ha någon som drägglar en massa i munnen på dem, eller elvispen.


   
SvaraCitera

isola:

Tror att de flesta är av den åsikten att de ej vill ha någon som drägglar en massa i munnen på dem, tlsm med elvispen.

haha sant men när man kmr igång & gör annat ere faktiskt upphetsande(a) fast inte elvispen.. Men mkt tunga att suga aav[cute][cute][cute]


   
SvaraCitera

Hur fan kan man faila på att hångla?

Mitt första strul blev tsm med mig enbart för att hon älskade vårt strul och trodde jag var erfaren som in i helvete.

Hur fan kan man göra fel på att sätta två munnar ihop och leka lite...

🙂


   
SvaraCitera

TallBall:

Mitt första strul blev tsm med mig enbart för att hon älskade vårt strul och trodde jag var erfaren som in i helvete.

Enbart?


   
SvaraCitera