Aviseringar
Rensa alla

Fisventil


Ämnesstartare

Sjuk grejj jag hittade på nätet. Titta inte ifall du är känslig, jag varnar dig!

http://maxmagnusnorman.com/artist_blog/art_day_297.shtml


   
Citera

tror nog det är fake[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

tror nog det är fake[chocked]

NO WAI
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tror att det där är annat än fejk är du dum i huvudet
🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Om du tror att det där är annat än fejk är du dum i huvudet
🙂

Talar du till mig? Jag tror ingenting. Bättre att vara skeptisk än ignorant, som man brukar säga. Men vad det nu är, så är det äckligt.

[Edit]

Rättare sagt, jag skiter i vad det är. Ideen är äcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror att du är känslig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

jag tror att du är känslig

Inte direkt, men kan tyckas vara äcklig ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Bättre att vara skeptisk än ignorant, som man brukar säga.

Man är inte ignorant om man fattar att namnet zenraasteca är en parodi av astrazeneca, att läkare aldrig skulle operera in en plugg i magen där och råda en att stå i brygga när man öppnar den eller att fatta att man inte kan svälja plaströr som sen automatiskt hamnar som de ska i ändtarmen. Det är inte att vara ignorant, det är att vara.. någonting annat än dum i huvudet.

RawBlue:

Jag tror ingenting.

Just det som gör dig dum, daaah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Just det som gör dig dum, daaah!

Nej, just det som gör mig smart. Föresten så läste jag inte texten, utan tittade bara på bilderna. Nu var meningen med tråden inte att läsa vad som står, utan att titta på bilderna och kommentera. Dra inga slutsar om mig utan att vi äns träffats. Hade du föresten läst hela mitt inlägg, så hade du märkt att jag skiter i om det är falskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Nej, just det som gör mig smart.

Nej. Du har fel.

RawBlue:

tittade bara på bilderna.

Hallå liksom, tror du man blir smart av att bara titta på bildern?! KAN DU INTE LÄSA ELLR?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Hallå liksom, tror du man blir smart av att bara titta på bildern?! KAN DU INTE LÄSA ELLR?!?!

Jovisst kan jag det.

framtidstron:

Nej. Du har fel.

Nej, vi har båda fel. För jag tror ingenting, detvillsäga; jag struntar i vad det är, det hela handlar om att ideen är knäpp.

Nu gör vi såhära. Jag orkar inte med dina oseriösa kommentarer, så jag låter dig sitta där i din lilla bubbla. Förhoppningsvis har du en ventil på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Nej, vi har båda fel.

´Jag har inte fel. Du har.

RawBlue:

så jag låter dig sitta där i din lilla bubbla.

Vilken bubbla? Jag ser ingen jävla bubbla. Ja du är bra dum du.

RawBlue:

jag struntar i vad det är

Det gör dig dum, smarta människor struntar inte bara i såna saker för att det är en knäpp idé och väljer att titta på bilderna istället för att bry sig. Hallådaah. Om de bara titta på bilderna skulle de inte vara smarta!
Det är väl så det går om man bara åker BMX hela dagarna, du borde sitta inne och läsa lite mer böcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Förhoppningsvis har du en ventil på den

woho coola killen kom på något coolt att tillägga i efterhand! Du är inte snabbtänkt du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

woho coola killen kom på något coolt att tillägga i efterhand! Du är inte snabbtänkt du.

Eftersom att jag har varit vaken i över tjugo timmar. Men, men. Jag tänker inte sitta här och tjafsa med dig. Vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Eftersom att jag har varit vaken i över tjugo timmar.

Du bara hittar på dumma ursäkter hela tiden "öööh jag titta bara på bilderna", "ööh jag har inte sovit på 20 timmar liksom kom igen".

Det är så dumma gör!


   
SvaraCitera