Aviseringar
Rensa alla

Fitta som fitta?


Ämnesstartare

Tycker ni man kan ha sex med en ful tjej.. Om man är sååå kåt så man håller på att dö.
Blir det fitta som fitta? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är mitt måtto [no-no]

Men det finns en gräns [no-no]


   
SvaraCitera

Vart vill du komma?


   
SvaraCitera
Åtta

Troligtvis, ja. Har man inga som helst förpliktelser till någon annan, varför inte?


   
SvaraCitera

Betyder detta att frökenrakel är ful? [censur]


   
SvaraCitera

Kan man inte lika gärna ha sex med en sten då, för den är säkert lika levande.


   
SvaraCitera

Men nej. Man måste vara attraherad av personen såklart, själva fittan är inte så jävla spännande om du tror det


   
SvaraCitera

nja inte riktigt,men nästan så länge inte personen är handikappad eller fet.


   
SvaraCitera

pojkennn:

Men nej. Man måste vara attraherad av personen såklart, själva fittan är inte så jävla spännande om du tror det

Men nej. Om du ska generalisera och skriva att "man" tycker si och så, då ska det också finnas med i bilden att det finns de som faktiskt tycker att det går bra med fitta som fitta. Det är ju inte så att alla måste vara attraherad av personen de har sex med. Även om det vanligast!

Jag tillhör dock inte de som tycker det är fitta som fitta utan måste vara attraherad. Men det är ju inte så för alla.

Sagitta:

Kan man inte lika gärna ha sex med en sten då, för den är säkert lika levande.

Skavsår... om stenen ens har ett hål! [sad]


   
SvaraCitera

Tobbish:

kavsår... om stenen ens har ett hål! [sad]

Har du försökt? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tobbish:

då ska det också finnas med i bilden att det finns de som faktiskt tycker att det går bra med fitta som fitta. D

Haha. Jag kan ju knappast tala för alla andra, utgår ju bara från mig själv. Men visst, om du vill hänga upp dig på ordet "man" [rolleyes]


   
SvaraCitera

Robbin:

Vart vill du komma?

Vill du bra gärna vilja veta va?!

FrökenRakel:

Tycker ni man kan ha sex med en ful tjej

Tror att de flesta killar som är tillräckligt pilska skulle kunna ha sex med alla tjejer, som man inte behöver sätta en papperspåse över huvudet på ;>


   
SvaraCitera

Sagitta:

Har du försökt? [bigsmile]

Jag behöver väl inte kasta mig framför ett tåg för att förstå att det gör ont? [rolleyes] Same thing here I'd say! Torrjuck får en helt ny innebörd! Inte lockar en private-time med glidmedel och sten något nämnvärt heller! [censur]

pojkennn:

Haha. Jag kan ju knappast tala för alla andra, utgår ju bara från mig själv. Men visst, om du vill hänga upp dig på ordet "man" [rolleyes]

Var på sånt humör nu! [blush] Flåt!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Jag behöver väl inte kasta mig framför ett tåg för att förstå att det gör ont? [rolleyes] Same thing here I'd say! Torrjuck får en helt ny innebörd! Inte lockar en private-time med glidmedel och sten något nämnvärt heller! [censur]

Äh, du får ha det som du vill, är inte jag som ska göra det så jag vill inte tvinga någon annan att ligga med en sten. [blush]


   
SvaraCitera

Buddah:

Vill du bra gärna vilja veta va?!

Och vad vill du?


   
SvaraCitera