Aviseringar
Rensa alla

Fittlukter som inte vill försvinna..


Ämnesstartare

Kan nån förklara varför jag alltid luktar fisk och gammal mat mellan benen? Så fort jag bresar på benen i t.ex. skolan så stinker det nåt åt helvete.

Vad finns att göra åt saken? duschar muttan dagligen. [blush][n]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

om du känner sån fittlukt när du har kläder på dig och inte har näsan i närheten av fittan borde du fan söka en läkare.[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jasså.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju såndär intimtvål på apoteket, testa?

annars.. svamp?


   
SvaraCitera

du har la svamp


   
SvaraCitera

har hört att intimtvål inte är nåt bra, man ska helst inte använda nån tvål alls där även om dom kallar det intimtvål...

en grej som jag testade som faktiskt hjälper (innan du slösar pengar på lactal och sånt), är att smörja in fittan med filmjölk(eller vanlig fil går säker också bra), och sen låta det vara där ett tag medans man går runt hemma typ, och sen duschar man bort det.
kanske låter knäppt men läkarna osv brukar tom. tipsa om att man ska smörja filmjölk där,och lactal och sånt man köper på apoteket innehåller ju det fast bara mer koncentrerat.

sen ska du inte duscha muttan mer än en gång om dagen, inte använda string hela tiden, sova utan trosor är bra, osv...men det vet du säkert redan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

filmjölk

jag är för feg för att smörja in fittan med filmjölk tror jag..

kimberlyjoness:

duscha muttan mer än en gång om dagen

Om jag inte gör det luktar det bara ännu värre [sad]

kimberlyjoness:

sova utan trosor

är inte så skönt.

tack ändå! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Nobody Told Me:

duschar muttan dagligen

Det kan vara felet!
Man ska absolut inte duscha för mycket där nere, det torkar ut huden och kan skapa obalans. Testa att bara ha duschen uppifrån, och tvätta lite med handen bara, inga strålar rakt på alltså!
Intimtvål kan man väl använda ibland, men viktigast är att använda bomullstrosor och undvika string.

Kolla upp problemet annars, för det ska ju inte lukta när man har kläder på sig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

har hört att intimtvål inte är nåt bra, man ska helst inte använda nån tvål alls där även om dom kallar det intimtvål...

sant,min fitta gillar inte intimtvål.

kimberlyjoness:

är att smörja in fittan med filmjölk

hört att man ska försöka smeta in slidan med sånt,inte bara utanpå,är ju där phbalansen är rubbad som grund,inte utanför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cocodrilo:

Man ska absolut inte duscha för mycket där nere

men det luktar ju ännu mer om jag INTE duschar. haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de från kärleksakuten som kom till min skola idag sa att man inte skulle duscha ofta eller med tvål fast jag vet inte jag är kille:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo jag har också det problemet men jag var hos gynekologen och hon sa att allt var helt normalt.

Det kan också bero på att du själv känner din egen doft bättre. Du vet, när man sprutat parfym, en timma senare tycker man att man luktar svett så man sprutar på ännu mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns väl Lactal (?) eller vad det heter. Som återställer pH-balansen. Kanske fungerar [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svampfitta.

Testa filmjölkssmörjningen. Som sagt:

kimberlyjoness:

lactal och sånt man köper på apoteket innehåller ju det fast bara mer koncentrerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta duscha "muttan" varje dag, det blir värre då. [zzz]


   
SvaraCitera